Üdvözöllek

Üdvözöllek a blogon. Ha tetszik iratkozz fel, komizz és pipálj.

2014. szeptember 12., péntek

2.évad előzetese

Nem sok de remélem megfelel. :)

2.évad előzetese


Harry szemszögéből:


-Te is tudod, hogy így lesz! minden miattam van. Szeretném helyre hozni.
-Te is tudod, hogy Madi nem így akarná.~Rázta a fejét Loui
-Madi nincs többé.
-Miről beszélsz Harry?~Húzta fel a szemöldökét.
-Madi meghalt! Nincs többé, ezt el kell fogadnom.~Mélyen belül nagyon fájtak a szavak.
-Nem gondoltam volna, hogy pont te leszel az aki egyszer feladja!~Fordult meg.
-Nem adtam fel de a jelenbe kell élni nem a múltban! Se Steph se Madi nincs többé.~Kiabáltam.
-Madiről te mondtál le.

4 megjegyzés:

  1. Omg most kínzol? $ Ez olyan rohadt jó rész lett volt hogy el fogok ájulni.Úristen ha nem hozod az új részt meghalok! imádtam ez is olyan zseniális lesz amilyen te vagy! <3 sok sikert a második évadhoz! $

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh köszönöm szépen nagyon aranyos vagy! Én zseniális? Ugyan, közel se vagyok hozzá :) Sietek a második évaddal és köszönöm, hogy kommenteltél <3

      Törlés