Üdvözöllek

Üdvözöllek a blogon. Ha tetszik iratkozz fel, komizz és pipálj.

2015. március 28., szombat

2.Évad 16.Fejezet "Félek, hogy elveszítem őt"

Nagyon sajnálom, hogy ilyen sokat kellett rá várnotok. Kérlek mondjátok el a véleményeteket erről a részről. Köszönöm
Puszi :*
xoxo Barbi

"Félek, hogy elveszítem őt"



Keze nyomát éreztem az arcomon. Kicsit égetett de ennél már kaptam nagyobbat is. Szemeim kinyitottam és azonnal észre vettem szomorú tekintetét.
-Én nem akartam ezt. Te kerested magadnak.~Mondta halkan majd egymagam hagyott a szobában. Sóhajtva nyeltem vissza könnyeimet és vonultam a fürdőbe. Gyorsan levetkőztem és beálltam a meleg zuhany alá. Lemostam magamról a szeretkezésnél rajtam maradt szagot.
Szeretkezés
Ez tényleg az volt. Legalább is én úgy éreztem. Azt éreztette velem, hogy szeret engem és nem csak megdugni akar. Mondjuk ha a párpercel ezelőtti eseményeket nézzük, akkor nem éppen az jön le, hogy szeret engem.
-Én nem akartam ezt. Te kerested magadnak.
Talán igaza van. Túl nagy szám volt aminek pofon lett az eredménye. Elég sokáig tűrte, én léptem túl a határt. Ez most tényleg nem az ő hibája volt. Vissza kell vennem egy kicsit. 
Na várjunk csak. Most én miért is védem őt? Hiszen megütött? Miután túlléptem a határt.
De akkor is megütött. Ha valaki szereti a másikat akkor nem üti meg. Egy normális kapcsolatban. 
De azt mindenki tudja, hogy ez nem egy normális kapcsolat. 
Fejezd be! Ne védd őt.
Én se vagyok normális. Saját magammal veszekszek.
Kiszálltam a tusoló alól és egy törölközőt magam köré tekerve mentem vissza a szobába. A szekrényben kutattam egy normális ruhát keresve. Gyorsan magamra kaptam pár elfogadható göncöt és a telefonomat zsebre téve már indultam is Chrishez.





-Szia.~Mosolyogtam amint kinyitotta az ajtót. 
-Szia.~Adott két puszit az arcomra majd beinvitált a hotel szobájába, ahol múltkor Harryék ránk törtek.
-Sajnálom.~Hajtottam le a fejem.
-Mit?~Mosolygott rám.
-Hogy Harryék ilyenek voltak.
-Nem tehetsz róla.~Simította meg az arcom.
-Mit szólnál, hogyha ma eljönnél Harryékhez?
-Nem tartom jó ötletnek.
-Miért? Rendezhetnéd a dolgokat Gemmával.
-Harry amint meglátna, egyből kinyírna.
-Nem hagynám.~Mondtam.
-Mit csinálnál? Nem akarom, hogy Harry miattam bántson téged.
-Már megtette.~Mosolyodtam el halványan.
-Mi?
-Megütött, mikor azt mondtam, hogy hozzád jövök.
-Miért mondtad el neki?
-Szerinted, hogyha valamit tudni akar akkor nem tesz meg mindent az ügy érdekében?
-Sajnálom, hogy bántott.~Nézett a szemembe szomorúan.
-Már megszoktam.~Mondtam majd leültünk az ágyra.
-Hogy akarsz kibékülni Gemmával? tereltem a témát.
-Találkozni sem akar velem. Felhívtam de kinyomott. Minden képpen megszeretném vele beszélni, de így nehéz lesz.~Sóhajtott.
-Segítek neked.
-Hogy?
-Mikor Harryék nem lesznek otthon, gyere el, ott nem tud elmenekülni előled.
-Hát nem tudom.....oké.~Egyezett bele.
-Remek. Akkor majd felhívlak, hogyha nem lesznek otthon.~Mosolyodtam el.
-Rendben. Nézzünk valamilyen filmet?
-Persze nézzünk.~Mondtam.




Szemeim kipattantak. Hirtelen azt se tudtam, hol vagyok, de aztán leesett. Chris hotel szobájában vagyok. Apropó Chris. Édesen szunyókált mellettem. Egyik keze a derekamon volt és aranyosan szuszogott, már majdnem horkolt. Óvatosan, úgy, hogy ne ébresszem fel, felé fordultam. Akaratlanul is elmosolyodtam arcát nézve. A szívem hevesen kezdett verni.
Mi a fene van velem?
Késztetést éreztem arra, hogy számat az ő szájára tapasszam, de ehelyett csak kezemet simítottam az arcára.
Olyan sima.
Olyan szép.
Elmosolyodott és kinyitotta szép szemeit.
-Ne haragudj.~Vettem el onnan gyorsan kezemet.
-Nem haragszok.~Mosolygott.


Harry szemszöge:



Haza érve gyorsan a szobába siettem, megnézve mit csinál Madi. Benyitottam a szobába de nem találtam sehol. Megnéztem a fürdőbe de ott se volt. Mérgesen baktattam le a lépcsőn.
-GEMMA~Ordítottam. Pár pillanat múlva megjelent a konyha ajtóban.
-Mi a baj?
-Hol van Madison?~Kérdeztem keményen.
-Én...nem tudom.~Hajtotta le a fejét. Az adrenalin elszabadult a testemben. 
-Ne hazudj Gemma.~Mentem hozzá közelebb. Nem szólt egy szót sem, csak ujjait tördelve állt a konyha ajtóban. 
-Utoljára kérdezem. Hol van Madison?~Kérdeztem halkan.
-Chrisnél.~Mondta halkan. Egy ideig mérgesen néztem rá majd megfordultam és határozott léptekkel elindultam az ajtó felé.
Most mind a kettőt kicsinálom.
Kinyitottam az ajtót ahol Madisonba ütköztem, aki majdnem elesett de a kezénél fogva megakadályoztam. 
Döbbenten nézett rám, én pedig mérgesen vissza rá. 
Berántottam a házba az ajtót pedig becsaptam mögötte.
-MÉGIS MIT KÉPZELSZ MAGADRÓL? MEGMONDTAM, HOGY NE MENJ EL, ERRE MÉG AZÉRT IS ELMÉSZ.~Kiáltottam.


Madi szemszöge:



-Nem tartozom neked magyarázattal.~Mondtam halkan és elakartam sétálni mellette, de a kezemnél fogva vissza húzott. 
-Mit csináltatok?~Kérdezte szikrázó tekintettel. 
-Nincs sok közöd hozzá, de beszélgettünk és filmet néztünk.~Mondtam. Keze hirtelen és fájdalmasan csattant az arcomon. Majdnem hátra estem, de ott volt a fal ezért neki ütköztem.
-Harry.~Szólt Louis a lépcső aljáról.
-Soha többet ne merj találkozni vele, mert nagyon megbánod.~Kiáltotta majd az emeletre ment, és a szobájának az ajtaját becsapta. Számban éreztem azt a bizonyos fémes ízt. 
Vérzek
-Jól vagy?~Szaladt hozzám Gemma.
-Liam, hozz jeget.~Kiáltott Gemm.
-Minden rendben?~Jött hozzám Zayn is aggódó tekintettel. Louis Harry után sietett. 



Harry szemszöge:



Louis rontott be az ajtón. 
-Neked már megint mi a fasz bajod van?
-Most fejezd be Louis!
-Mire jó ez, hogy állandóan vered? Adj már neki egy kis szabadságot
-MIRE CÉLZOL? HAGYJAM, HOGY AZ A FASZ CSAK ÚGY ELVEGYE TŐLEM? FÉLEK, HOGY ELVESZÍTEM ŐT.~Ordítottam magamból kikelve.
-PONT EZZEL VESZÍTED EL, HARRY. Nem látod? Menekül tőled. Inkább Chrissel van mint veled. Mire jó ez, hogy megfélemlíted? Azzal nem fogod elérni, hogy itt maradjon inkább csak azt, hogy örökre megutáljon. Tudod Harry, néha egy kis kedvesség és romantika csodákra képes. El lehet vele érni azt amit veréssel nem. Azért kezdi szeretni Christ, és utálni téged, mert tőle megkapja a törődést. 
-ÉN IS TÖRŐDÖK VELE!
-DE HOGY? ÚGY, HOGY MEGBASZOD MEG ÜTÖGETED? AZTA HARRY, MILYEN NAGY LELKŰ VAGY! Szállj már magadba és mielőtt őt bünteted meg és hibáztatod mindenért, előtte győzödj meg róla, hogy te mindent jól csinálsz. Vettél neki valaha virágot? Elvitted vacsorázni? Sőt pofonon kívűl adtál neki bármi mást is?......Na látod. Ezért távolodik el tőled. Mert nem, hogy virágot nem kap, de kedvességet sem. 
-Próbálkozok Louis.~Mondtam.
-Az nem elég Harry!....Nem próbálkozni kell, hanem tenni....Hogyha elveszíted....egy valakire lehetsz dühös...magadra.~mondta és egyedül hagyott a szobában. 

12 megjegyzés:

  1. Bitch, please!
    El se tudom kepzelni, hogy irsz meg ilyen fantasztikus tortenetet, persze volt olyan, hogy a tortenet meg ismeylodik (pl: Madit folyton elraboljak), de aztan mindig adsz hozza egy kis pluszt amitol az egesz kulonleges lesz. Varom a klvetkezo reszt. Es ne felejts sok-sok csavart tenni a tortenetbe, mert attol lesz kulonleges.
    Sok-sok puszi: Egy hu olvasod a kezdetektol fogva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Köszönöm szépen. :)
      Igen az elrablás egy visszatérő dolog, és még elő fog fordulni egyszer, amiben egy elég nagy csavarra készülök.
      puszi :*

      Törlés
  2. Egyszeruen imadom....:* eszmeletlenul irsz...csak igy tovabb:*

    VálaszTörlés
  3. OMG!Mikor megláttam,hogy raktál fel új részt,majd kiugrottam a bőrömből :D
    Én teljesen egyetértek Louis-sal...Madi-nek verésen kívűl tényleg nem adott mást :(
    Kérleeek siess a kövivel!
    Puszikállak :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D
      Nagyon örülök neki, köszönöm szépen :)
      Sietek <3
      Puszi :*

      Törlés
  4. Ez egyre jobb lesz! Imaadomm Chris-t! Remelem Harry vegre rajon mit veszit, ha Madi megutalja! Varom a kovviiiit <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Hát igen, Harryn múlik, hogy hagyja-e vagy nem. :)
      Sietek <3
      puszi :*

      Törlés
  5. Csaje!
    Te jo eg! Ez valami hihetetlenul jo resz volt! *0* Mondjuk sajnalom Madi-t, amiert Harry folyamatosan veri, de meg is erdemli a nagy szaja miatt. Varj. Mivan!? Xdd
    Lenyeg, hogy minel hamarabb folytasd! :-* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dicsak More! :D
      Köszi <3
      Hát igen, szegénykém. :( :D
      Sietekkk :*

      Törlés