Üdvözöllek

Üdvözöllek a blogon. Ha tetszik iratkozz fel, komizz és pipálj.

2014. december 1., hétfő

#1 Díj

#1 Díj <3



Hi Directioners! Most nem résszel jövök hanem számomra nagy dologgal.



A blog megkapta az első Liebster Awards díját. Nagyon szépen köszönöm Victoria Mosbie. <3





 Szabályok:
Írd ki kitől van!

Írj 11 dolgot magadról!

Válaszolj 11 kérdésre!

Írj 11 kérdést!
Küldd el 11 embernek!



Magamról

1. Imádom az 1D. <3
2. Utálom Kendall Jennert. -.-
3. Hip-Hopozok <3
4. Ha felnövök Koreográfus vagy táncos akarok lenni. <3
5. Imádok blogot írni <3
6. Imádom az állatokat. <3
7. Imádom az olvasóimat. <3
8. Cigiztem, piáltam már de drogozni még soha sem drogoztam.
9. Van egy titkos kapcsolatom ami nagyon bonyolult.
10. Az életem egyik legfontosabb kulcsszereplői a barátaim. <3
11. Nem szeretek olvasni.



Victoria kérdései:

1. Ki a kedvenc énekesed?
Bereczki Zoltán

2. Sokat olvasol?
könyvet nem, blogot igen. :)


3. Kedvenc könyv?
Alice Montgomery: Harry



4. Sok blogot olvasol?
Igen :)


5. Harry Styles vagy Luke Hemmings?
Egyértelműen Harry, de Luke-ot is szeretem. <3 



6.Hány blogot olvastál ki?
Húú...sokat.



7.Vámpír vagy vérfarkas?
Vámpír. :)



8.Horror vagy vígjáték (csak egy lehet a kettő közt)
Horror.



9. Mi ihlet a blog íráshoz?
Sok minden. Ha csak ránézek egy képre sokszor attól is eszembe jut valami.



10. Hány blogot írsz?
4



11. Mióta írsz blogot?:)
kb: 1 éve :)


Az én kérdéseim:

1. Kedvenc előadó?

2. kedvenc blog?

3. Kedvenc blogíró?

4. Példakép?

5. Kedvenc zene?

6. Kedvenc könyv?

7. Mióta írsz blogot?

8. melyik hírességet utálod a legjobban?

9. Louis vagy Ashton?

10. 1D-s koncertjegy vagy telefonon beszélgetés az egyik csapattaggal?

11.Kedvenc bandatag?


Akiknek küldöm:

( Bocsi, hogy nincs meg a 11 de nem tudok többet :/ )



2 megjegyzés:

  1. Jujj, naon orulok nekiiiii. Ugye sietsz a koviveeeeel? <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy! <3 Én is nagyon örülök neki :) Sietek :)

      Törlés