Üdvözöllek

Üdvözöllek a blogon. Ha tetszik iratkozz fel, komizz és pipálj.

2015. május 16., szombat

2.Évad 19.Fejezet. "Utállak amiért szeretlek"


"Utállak amiért szeretlek"


Az ajtó kinyílt és Chris dugta ki rajta a fejét.
-Hát te? Azt hittem alszol.~Kezdett el felém sétálni.
-Nem.~Néztem rá.
-Mi történt?~Kérdezte aggódó szemekkel.
-Harry itt járt.~Suttogtam és könnyeimet letöröltem arcomról.
-Úristen.~Jött ki Gemma is.
-Mit mondott? Bántott?~Szaladt hozzám Gemm.
-Madi. Jól vagy?~Rontottak be az ajtón a lányok.
-Most láttuk elmenni Harryt. Mi történt?~Idegeskedett Eleanor. 
-Nem, nem bántott. Ellenkezőleg.~Szipogtam.
-Mi?~Értetlenkedett Perrie.
-Nagyon rendes volt. 
-Rendes? Komolyan?~Csodálkozott Violet.
-Igen. Teljesen összezavart. Annyira szeretem amikor ilyen. Figyelmes, kedves, gyengéd.~Sírtam. 
-Jajj drágám.~Ölelt meg Gemma.











-Bármit megadnék azért, hogy mindig ilyen legyen velem.
-Elhiszem drágám!
-Hogy hogy nem vitt el magával?~Kérdezte Sophi.
-Azt mondta, hogy holnap vissza jön. Nem tudom, de örülök, hogy nem kellett vele mennem.
-Szereted még őt?~Símogatta a hátam Gemma.
-Nem tudom Gemm. Nem tudom.
-Madi...csak tudod, hogy mit érzel.~Tolt el magától és a szemembe nézett.
-Nem, nem tudom Gemma. Össszevagyok zavarodva. Nagyon megbántott, nagyon sok fájdalmat okozott, mégis....szerettem őt. És nem tudom eldönteni, hogy még mindig szeretem-e?!
-Tudom, hogy a testvérem sok fájdalmat okozott neked. De szeret téged Madi, ez nyílvánvaló, még senkivel nem viselkedett így mint veled, ezt is vedd figyelembe. 
-De az a sok fájdalom amit okozott! Nem engedik, hogy szeressem. Az agyam hevesen tiltakozik ellene, de a szívem nem tudom mit akar. 
-Az a legfontosabb Madi, hogy mindig a szívedre hallgass, mert a szerelemben nem az agy diktál. Az agy csak beleszól, de ha ráhallgatsz akkor nem lehetsz boldog. A szív dönti el, hogy kit szeretsz nem az agy. 
-Igaza van Gemmának.~Bólogatott El.
-Nem tudom mit akar a szívem. Le kell tisztáznom magamban.
-Melletted állunk Madi.~Öleltek meg a lányok.
-Köszönöm, nagyon jól esik.~Mosolyodtam el.
-Természetes.~Adott egy puszit az arcomra El.
-Pihenj le egy kicsit. Hosszú volt ez a mai nap.~Simított végig az arcomon Chris.
-Átmegyünk egy szomszédos szobába. Nem hagyunk itt, bármi van nyugodtan gyere át, itt leszünk melletted.~Mosolygott Pezz.
-Rendben. Köszönöm.~Mosolyodtam el. A lányok kisétáltak az ajtón én pedig Chris felé fordultam. 
-Gyere.~Ölelt át mosolyogva. Szorosan hozzábújtam és egy ideig nem terveztem elengedni. Egyik kezét a hajamra vezette és símogatni kezdte. Ezzel egy időben egy puszit nyomott a fejem búbjára. 









-Kérsz valamit? Teát?~Kérdezte kedvesen.
-Nem, köszönöm.~Motyogtam.
-Feküdj le kérlek. Itt leszek veled.~Adott még egy puszit. Mivel nem engedtem el ezért lassan lépkedni kezdtünk. Az ágy vége a lábamnak ütközött, megálltunk és Chris kicsit elhúzódva rám nézett. Felemeltem a fejemet és a szemébe néztem. Mind a ketten elmosolyodtunk. Hosszú ideig bámultuk egymás szemeit. Az esőcseppek kopogtak az ablakon. A szobában sötét volt. Már beesteledett.
-Annyira örülnék ha szeretnél.~Suttogta miközben szorosan tartott magánál.
-Chris.~Ejtettem ki számon nevét.
-Madison.~Mosolyodott el.
-Én szeretlek Chris.~Suttogtam.
-Mi?~Ült ki az értetlenség arcára.
-Szeretlek.
-De hát. Nem rég mondtad, hogy Harryt..
-Nem. Én azt mondtam, hogy annyira tudnám szeretni, hogyha olyan lenne.....de nem olyan.
-Istenem Madi.~Mondta hitetlenkedve.
-Komolyan beszélek Chris.~Mosolyodtam el.
-Biztos vagy benne Madi? Elmúlt a szerelmed iránta?~Bámult reménykedve szemeimbe.
-...Igen Chris. Elmúlt.
-Madi....olyan régóta vágytam erre.~Döntötte homlokát enyémnek.
-Te sosem bántottál úgy mint Harry.~Gyűltek könnyek szememben.
-És soha nem is foglak.~Kulcsolta össze kezeinket.
-Veled akarok maradni Chris. Nem akarok vissza menni Harryhez.~Ráztam a fejem.
-Sohasem kell vissza menned hozzá. Most már örökké velem maradsz.~Nyomott egy puszit a homlokomra.
-Köszönöm Chris.~Mosolyogtam.
-Most elmegyek fürödni. Velem jössz?~Húzta huncut mosolyra ajkait.
-Most nem.~Pirultam el.
-Rendben. Sietek vissza.~Nyomott egy puszit az arcomra majd besietett a fürdőbe.
Istenem.
Miért mondtam ezt?
Az ablakhoz sétáltam és fejemet a falnak döntöttem. Telihold volt. Bevilágította a sötét utcát.
Vajon jól tettem, hogy ezt mondtam Chrisnek?
Harry jelenléte ma nagyon megviselt, ez csak jelent valami, nem?
Szeretem még őt?
Chrissel akarok maradni vagy vissza akarok menni Harryhez.
Az a baj, hogy az eszem Christ mondja, de a szívem....Harryhez húz.
Chris egy nagyon jó ember, Harryvel ellentétben.
Chrissel boldogabb lehetnék és nem érne annyi fájdalom.
A francba Harry.
Miért csinálod ezt velem?
Az lenne a legjobb ha soha többé nem látnálak. Ha eltűnnél az életemből.
-Az a legfontosabb Madi, hogy mindig a szívedre hallgass, mert a szerelemben nem az agy diktál. Az agy csak beleszól, de ha ráhallgatsz akkor nem lehetsz boldog. A szív dönti el, hogy kit szeretsz nem az agy. 
Gemma. Talán igazad van. De nem tudom. Ha vissza megyek Harryhez ugyanaz lenne mint eddig volt...azt pedig nem bírnám ki.
Szeretem Harryt. Igen szeretem. De nem bírok vele maradni. Nem bírom azt a sok fájdalmat ami miatta ér.
De Chrissel boldog lehetek ha Harryt szeretem? Nem. Christ is szeretem...de...nem úgy. Nem annyira. A szerelmem Harry. Istenem. Miért csinálod ezt velem?
Miért kell Harryt szeretnem? Miért.
-Harry. Utállak amiért szeretlek.~Ráztam a fejem könnyeimmel küszködve.
-Itt is vagyok.~Nyitotta ki az ajtót Chris egy törölközővel a dereka körül jött ki a fürdőből. Lélegzetem felgyorsult és a gondolat menetem azonnal más irányba terelődött.
Azonnal észre vette, hogy felsőtestét bámulom. Közelebb jött hozzám és kezeimet megfogva közelebb húzott magához. Ajkait az enyémre nyomta és szenvedélyesen csókolt. A szívem hevesen dobogott, kezemet a mellkasára tettem és simogatni kezdtem. Alsó ajkamat kissé megharapta.











Az ágy felé lépkedtünk, lelökött rá majd fölém mászott. Hevesen csókolt miközben keze a felsőm alá vándorolt. Mellém feküdt és felső testemet kezdte simogatni, közben ajkaink egy percre se váltak el egymástól.











Halkan morgott egyet majd elváltak ajkaink és a felsőmet felfelé kezdte húzni. Levette rólam, szemei melleimre tévedtek, hátam alá nyúlt, kicsit felemelkedtem így egy könnyed mozdulattal kikapcsolta a melltartómat. Eldobta a szoba egyik sarkába, kezeivel markolászni kezdte melleimet, Óvatosan masszírozta majd puszilgatni kezdte őket. Szemeimet összeszorítottam. Hangosan sóhajtozva néha nyögdösve élveztem tetteit. Egyik mellemet megszívta mire egy nőies nyögést kapott tőlem válaszul. Elmosolyodott és felnézett rám. Kinyitottam szemeimet és rá néztem.
Felmászott hozzám és újra ajkaimra tapadt. Heves csókolózás vette kezdetét. Keze nőiességemet kezdte simogatni. Hihetetlenül jó érzés volt. Végre foglalkoznak is velem, nem csak megdugnak és kész. Chris keze a fehérneműm alatt kötött ki.
Ha lefekszek Chrissel és Harry megtudja....nagyon mérges lesz. Nem tehetem ezt Harryvel. Nem okozhatok neki fájdalmat.
-Chris...ne.~Állítottam meg.

13 megjegyzés:

  1. nagyon jó rész lett,de Madi elég nagy hülyeséget mondott Chrisnek. Hamis illúziónak tette ki a srácot. Sokat fognak még e miatt szenvedni. siess a következő résszel:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy! <3 Hát igen, hülyeség volt :D Sietek :)

      Törlés
  2. Nagyon jo ez a blog...es miert pont itt hagyod abba??:))) nagyon kivancsi vagyok a folytatasra...siesss:33 :)) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii <3
      Hát valahogy fent kell tartani az érdeklődést :D
      Sietek :) <3

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Sziaa (:
    Gyors kozles. Vera vagyok, csak masik profilbol ^^
    Meg mindig imadom.
    De miert mindig ugy kell abbahagynod, hogy az olvaso idegei szetmenjenek? ^^
    Minel hamarabb folytasd!
    <3 :-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia <3
      Veraaaa <3
      Kösziii <3
      Hát ha unalmas résznél hagynám abba úgy semmi értelme nem lenne, mert nem várnátok a folytatást. :D
      Sietek :D

      Törlés
  5. Most találtam rá a blogra de nagyon tetszik :) siess kérlek a kövivel

    VálaszTörlés
  6. Remélem tudod az hogy itt hagytad abba felér egy kínzással!
    Ha jól értelmeztem Maddie szereti Christ is de Harryt jobban.
    Harry drágát megkötözöm és elrablom majd beadom egy javítóintézetbe hogy megjavuljon.
    Bár a javulásra nincs sok esély.:/
    Bár...nekem is vannak jó kis módszereim*gonosz vigyor*
    Siess a kövivel!^^
    Imádás van<333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tudom, de szeretek gonoszkodni! :D Pontosan! :D
      Szerelmi háromszög MÉG.
      Hát szerintem sem sokat segítene csak kinyírna ott mindenkit. :D
      Jajajj :D
      Sietek :D
      Imádlak <3
      És nagyon nagyon szépen köszönöm :) <3

      Törlés
  7. Szia nagyon jó a blogod siess a kövivel :)

    VálaszTörlés