Üdvözöllek

Üdvözöllek a blogon. Ha tetszik iratkozz fel, komizz és pipálj.

2015. május 22., péntek

Itt a vég?

Itt a vég?



Sziasztok!
Mint már láthattátok feltettem az évadzárót!
Én úgy terveztem, hogy 3-4 esetleg 5 évados lesz a történet, ám azt veszem észre, hogy egyre kevesebben olvassátok. Alig kommenteltek, alig van pipa, és így nem érzem azt, hogy érdemes lenne folytatni. Ez az évad egy befejező résznek is jó, szóval, most rajtatok múlik, hogy folytatom-e a blogot vagy nem. 
puszi
xoxo Barbi

34 megjegyzés:

  1. Folxzasd kerlek, egyik kedvenc blogom ez:)

    VálaszTörlés
  2. Folytasd, kérlek! A kedvenc történetem, hiszen olyan esemény dús és a két kedvenc sztárom van benne, ami plusz pont!
    Kérlek folytasd! ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan aranyosak vagytok! <3 Köszönöm <3 Imádlak titeket :) <3 Folytatni fogom :)

      Törlés
  3. Hallod Asszony, ha abba mered hagyni, elmegyek hozzatok, es addig basztatlak, amig el nem kezded irni! ><
    <3 :-*

    VálaszTörlés
  4. Kérlek folytasd! Imádom a történetet, ahogy írsz meg mindent! Ne hagyd abba!! :) ❤

    VálaszTörlés
  5. FOLYTASD!
    Abba ne hagyd. Imádom a történetet, egyszerűen csodálatos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! <3 Komolyan, annyira arnyosak vagytok :) Folytatni fogom! <3

      Törlés
  6. Ha nem folytatod esküszöm szétkaszabollak ���� imádom ezt a történetet, és szerintem nem csak én vagyok ezzel így ❤❤legyen még 23 évad*-* ����

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjj :D
      Köszönöm aranyos vagy! <3
      23? Az egy kcisit sok, nem?

      Törlés
    2. Ebből a történetből soha de soha nem lesz elég ❤❤

      Törlés
    3. Köszönöm <3 <3 <3
      Hát egyszer csak :D

      Törlés
  7. Kérlek folytasd.
    Imádom a történetet.
    Imádlak<333

    VálaszTörlés
  8. Kérlek szépen folytasd. Ne hagyd abba. Ez már hozzád tartozik és hozzánk is olvasókhoz <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Folytatom :)
      Hát igen.
      Az olvasókkal szemben és maggamal szemben is gonoszság lenne abba hagyni :)

      Törlés
  9. Szia!
    Remélem folytatod, de ezt kifejtettem neked az évadzáró részhez!
    Várom a következő részt! Siess vele! :))
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Igen és köszönöm szépen :)
      Rendben :)
      puszi <3

      Törlés
  10. Folytasd! :) megéri!

    VálaszTörlés
  11. Kérlek nagyon de még annál is szebben, hogy folytasd!! Imádom a blogod és nem akarom, hogy abba hagyd!! 💖💖

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon aranyos vagy! :) Folytatni fogom <3

      Törlés
  12. Kérlek szépen folytasd annyira jól írsz, kb. 1 hete olvasom a blogod és a kedvencem lett ne hagyd abba most ne!! Amikor megláttam ezt a kiírást azt hittem elájulok nagyon szépen kérlek legyen még több évad! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy! Köszönöm <3 Nagyon jól esett amiket írtál :) <3
      Ígérem, hogy folytatni fogom :)

      Törlés
  13. Folytaasd,kérlek! :$
    Én személy szerint imádom a blogod!!!!!Annyira tetszik,ahogyan írsz!Kicsit laza,de mégis szép a fogalmazásod...és én pont ezért olvasom/imádom a blogod!
    Szóóvaal...ha abba mered hagyni az írást,akkor megkereslek és...véged lesz :D
    Imádlaaaak!
    Pussssz ;*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De cuki vagy <3
      Köszönöm <3 <3
      Szóval meg lettem fenyegetve :D
      Én is imádlak <3
      Puszi :* <3

      Törlés
  14. Barbi mikor lesz a kövii rész? :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Június vége felé rakom fel a 3.Évad 1.Fejezetét, de már elkezdtem írni, sőt az már készen is van :)

      Törlés
  15. Irto jo a fejlec *0*
    Varom a junius veget ^^

    "O a rossz iranyt valasztotta" XDD
    "Csak a Barbi kedkedveert" xdd
    Nagyon szeret a tanarur :D

    <3 :-*

    VálaszTörlés
  16. Reméltem, hogy jól sikerült! <3
    Köszi :D
    Az biztos. Bekaphatja az az idióta :D

    VálaszTörlés
  17. Uhhh na de még mindig nem látom fenn -_- :) gyorsan :**

    VálaszTörlés