Üdvözöllek

Üdvözöllek a blogon. Ha tetszik iratkozz fel, komizz és pipálj.

2015. július 27., hétfő

3.Évad 6.Fejezet Harry Styles Gyenge pontja




Harry Styles Gyenge Pontja


Eleanor szemszöge:



-Most már lenyugodtál?~Álltam az ajtó előtt.
-Eleanor, ne kezd megint.
-Mit?~Rám nézett és lassan elindult felém. 
-A te rinyálásod nélkül is elég ideges vagyok.~Morogta.
-Kérdeztem valamit, Louis. Ez mióta rinyálás?
-Vagy maradj csöndben, vagy menj ki.~Mutatott a mögöttem lévő ajtóra. 
-Miért vagy velem ilyen? Egy jó szavad nincs hozzám. Vagy ordibálsz vagy elküldesz. Mi van veled Louis?~Emeltem fel a hangom. 1 méterre állt tőlem, rideg, mérges tekintettel nézett rám.
-Nem mondom el még egyszer, vagy csöndben maradsz vagy kimész.
-Elegem van bel..~Mielőtt végig mondhattam volna amit akarok ott hagyott. Mérgesen indultam utána.
-Louis!~Kiáltottam az ajtóban állva. Nem fordult meg. Gyors léptekkel eltűnt a lépcsőnél. Mindenki kijött szobájából a kiabálásomra.
-Mi történt?~Kérdezte Liam. Nem válaszoltam. Rohadt erősen becsaptam az ajtót, ami nagy hanggal adta tudtukra, hogy nem akarok beszélni senkivel. Kész. Elegem van. Besokalltam.
A szekrényhez léptem és elővettem egy bőröndöt. A könnyeim patakokban folytak az arcomról. Mérgesen kezdem a ruháimat beledobálni a fekete bőröndbe.
kopogás hangja zavart meg.
-Nem akarok beszélni senkivel.~Kiabáltam ki, ám az ajtó kinyílt. Gyilkos tekintettel fordultam oda, de mikor megláttam, hogy Madi az, megenyhültem.
-Mi történt Eleanor?~Csukta be maga mögött az ajtót és beljebb lépett.
-Elegem van. Nem bírom tovább. Nem lehet vele beszélni, hozzászólni. Itt hagyott a mondatom közepén. Úgy viselkedik velem mint egy utolsó senkivel.~Panaszkodtam.
-Elakarsz menni?~Nézett a bőröndökre.
-Igen.~Bólintottam és tovább folytattam a pakolást.
-Biztos van más megoldás.
-Nem Madi. Nincs.~Ráztam a fejem.
-Akkor segítek. Lemegyek és csinálok egy szendvicset, aztán segítek pakolni.~Mondta és kiment a szobából.



Madi szemszöge:   


Amint kiléptem a szobából tárcsáztam Louis számát, közben lementem a konyhába. 
-Mit akarsz?~Szólt bele ingerülten.
-Eleanor pakol.~Mondtam.
-Hogy érted azt, hogy pakol?
-Hát úgy, hogy pakol. Összepakolja a cuccait és elakar menni. 
-Mi? Mégis mi a lófaszért?
-Szerintem erre a kérdésre te jobban tudod a választ, mint bárki más. 
-Hát ezt nem hiszem el. Mindjárt ott vagyok.~Nyomta ki a telefont. 
-Na? Mi történt?~Kérdezte Violet a konyhában, gondolom Niallnek csinált kaját. 
-Összevesztek. Eleanor pakol, elakar menni. Felhívtam Louist aki azt mondta, hogy mindjárt vissza jön. 
-Ahj. Mi van már megint? Eddig olyan jól meg voltak, mostanában meg egyfolytában megy a dráma.
-Hát igen. De nem értem Louis miért taszítja el magától Eleanort.~Ráztam a fejem.
-Pedig Eleanor nagyon szereti Louist.~Nézett rám szomorú tekintettel.
-Bármit megtenne érte.~Merengtem el.
-Na csinálok egy szendvicset és utána segítek neki pakolni.
-Tessék, itt van ez. Niallnek majd csinálok másikat.~Mosolygott kedvesen és felém nyújtotta a szendvicset.
-Köszi.~Néztem rá hálásan.
-Ne segítsünk?~Adott egy tányért.
-Nem kell köszi. Megpróbálom minnél tovább itt tartani, hogy Louis biztos vissza érjen.~Sóhajtottam és már siettem is vissza hozzá a szobába.
-Itt vagyok.~Mosolyogtam.
-Kész is vagy?~Lepődtem meg.
-Ennyi elég lesz.~Törölte le könnyeit.
-Hoztam neked szendvicset.~Nyújtottam felé.
-Nem kérek.
-Biztos?~Kérdeztem halkan, bólintott.
-Eleanor figyelj...~Kezdtem bele.
-Nem kell a duma Madi. Szerinted nem tudom, hogy miért mentél le szendvicset csinálni? Nem vagyok hülye. Meg se kérdezted, hogy kérek-e.
-Gondold át. Mindenkinek az életében vannak nehéz időszakok, ez most egy olyan. Nehogy már ez miatt menjetek szét.
-Te ezt nem értheted Madi.
-Én? Hogy ne érteném Eleanor? ha valaki érti, akkor az pontosan én vagyok. Velem Harry sokszor ilyen volt.
-Igen tudom, és te még sem hagytad el. Mert te vagy az erős, bátor nő.
-Nem Eleanor. Nem vagyok erős. És nem azért nem hagytam el, mert nem akartam, hanem azért, mert nem tehettem. Én kényszerítve voltam, mindenre. Te nem vagy.
-....De erős vagy Madi. Olyan sok mindent kibírtál én meg már most felakarom adni.~Ült le az ágyra és arcát tenyerei közé temette.
-Itt vagyok neked. És mindig is itt leszek.~Ültem le mellé és oldalról átöleltem. Hangos zokogásba kezdett, egyik kezemmel hátát simogattam nyugtatásként.
-Semmi baj nem lesz, Eleanor.~Pusziltam meg a vállát. Hirtelen kicsapódott az ajtó, Louis mérgesen állt a szoba előtt. Azonban mikor meglátott minket, arc vonalai megenyhültek, tartása meglazult.
-Akkor én. Magatokra hagylak titeket.~Álltam fel, megfogtam a tányért rajta a szendviccsel és kisétáltam a szobából. Louis besétált és halkan becsukta az ajtót.



Louis szemszöge:



-Eleanor.~Álltam az ajtóban megbánó tekintettel. Borzalmas volt őt így látni.
-Sajnálom.~Sóhajtottam.
-Én is sajnálom.~Emelte fel fejét és letörölte könnyeit.
-Mit?~Lepődtem meg.
-Hogy csak magammal foglalkoztam és egyfolytában piszkáltalak. Van elég bajod.
-Nem drágám. Neked volt igazad. Mindig mellettem álltál, én meg úgy viselkedtem veled, mint egy vérbeli pöcs.~Térdeltem elé. Kezeimet combjaira tettem és megsimogattam őket.
-Szeretlek Louis.~Simított végig kezével arcomon.
-Én is szeretlek Eleanor.~Mosolyogtam.



***


-Mit keres ez az idióta a nappaliban?~Kérdeztem kiabálva. 
-Áhh Louis. Én is örülök, hogy látlak.~Vigyorgott.
-Mit akarsz Logan?~Sétáltam le idegesen a lépcsőn.
-Felmérem a terepet. Ahogy látom a hős megmentőtök nem jött még haza.~Vigyorgott gúnyosan.
-Takarodj a házamból!
-Na de Louis, nem illik így beszélni egy vendéggel.
-Egy nem kívánatos vendéggel.~Tette hozzá Liam.
-Vagy kisétálsz magadtól, vagy segítek, de azt élve nem úszod meg. 
-Ugyan. Te is tudod, hogy egy rossz mozdulat és az embereim mindenkit kinyírnak aki ebben a házban tartózkodik. 
-Talán megéri.~Mindenki rám nézett. A lányok félve, a fiúk keményen.
-Nem. Nem fogod megtenni. Mivel itt van a barátnőd, a barátaidnak a barátnői, a barátaid, és...te ki vagy?~Mutatott Madire. Madi nem szólt semmit csak szigorúan nézett Loganre. 
-Ő ki?~Nézett rám Logan.
-Nincs hozzá semmi közöd.~Köptem felé a szavakat, majd Madihez sétáltam és beálltam mellé. 
-Akkor biztosan nem bánod ha megölöm.~Vont vállat Logan.
-Addig élsz.~Mosolyogtam rá, kicsit sem kedvesen.
-Louis véd téged. Vagy valamilyen barát vagy, vagy.....~Látszott az arcán ahogy hirtelen megvilágosodik
-Vagy a hős, eltűnt megmentőnek a barátnője, ha nem tévedek, Madison. Ugye?
-Volt, barátnője.~Szólalt fel Madi határozott hangon.
-Ez hihetetlen. Nem gondoltam volna, hogy ez a nap ilyen jól fog elsülni. Örülök, hogy megismerhetlek.~Sétált Madi elé és kezét megfogva egy csókot lehelt rá. A szemeim szikrákat szórtak, ahogy megfogta a kezét. 
-Fantasztikus. A híres Harry Styles egyetlen szerelme.~Nézett csodálattal Madire.
-Szerintem összekeversz valakivel.~Mondta szarkazmussal a hangjában. 
Logan kezeinél fogva közelebb húzta magához a lányt. A fiúkkal egyszerre mozdultunk meg.
-Nyugalom! Már mondtam, hogy most csak felmérem a terepet. Ez nem az a nap amikor valakinek bántódása esik.~Madi mellé állt és kezét átdobta a vállán.
-Elmondom neked drágám, hogy a maffia világban, TE vagy a legfontosabb szereplő. Mindenki téged akar. Mivel te vagy Harry Styles egyetlen sebezhető pontja, és én most...téged tartalak a kezeim között. Hát mekkora élmény ez.~Mosolygott önelégülten. 
-Engedd el.~Szólaltam fel.
-Még találkozunk.~Nyomott egy puszit Madi arcára, majd elengedve, kisétált a házból.


***


-Na ide figyelj Harry. Most már tényleg szorít az idő. Logan nem rég volt itt és felfedezte Madit, ami annyit jelent, hogy most már kurva nagy veszélyben van, szóval fogd meg magad, és told haza a segged. Nem az én dolgom lenne őt megvédeni, hanem a tiéd. Eleget nyaraltál már, ideje lenne visszajönni és segíteni nekünk. Ha ez így folytatódik Harry, nem csak nekünk, de Madinek is annyi lesz. Az életünk már így is nagy veszélyben forog miattad. És csak úgy szólok, hogyha elmegyünk, a lányok nem jönnek velünk, szóval annak a százaléka, hogy Madi megéri a 18. szülinapját, igen csak a nullához közelít. 

11 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett siess a kövivel.
    Ui.:hajnal 2óra. Nem telik többre sorry

    VálaszTörlés
  2. huu :D egyszerűen imádom :D
    Harry tényleg oda tolhatná mostmár a pofáját.. siess a kövivel

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus rész lett, nagyon várom már hogy Harry visszajöjjön! Siess a kövivel!
    Ölel: Aria D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii <3 <3
      Én is :D <3
      Sietek <3
      Puszi

      Xoxo Barbi

      Törlés
  4. huuuuuu ez ütös lett. remélem Harry hazamegy már hiányzik nekem nagyon. teljesen megváltoztatta az állásponton Crishröl és Harryröl. Gyorsana kövíííííííííííííííít

    Puszi Viki

    VálaszTörlés
  5. Kösziii <3
    Úgy látszik Harryt gyorsan vissza kell hoznom a történetbe :D
    Sietek <3
    Puszi

    Xoxo Barbi

    VálaszTörlés
  6. Szia! Én még nem írtam, de most itt az idő! Nem is tudom, szerintem még nincs is három napja, hogy rátaláltam erre a blogra, de nem bántam meg. EGYSZERŰEN SZUPER JÓ!!! :D Nem bírtam leállni az olvasással!!!!!! Nagyon jó!!!! Viszont a visszaemlékezések szerintem unalmasak. :( De azért folytasd tovább!! Remélem visszajön Harry és megváltozik! És remélem nem baj, hogy itt jártam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm szépen :)
      Sok helyen szükség van a visszaemlékezésekre, mert úgy lehet megérteni a sztorit, viszont sokat azért tettem bele, mert semmi ihletem nem volt, az olvasók pedig várták az új részeket.
      Köszönöm, hogy elmondtad :)
      Örülök, hogy kommenteltél. :)

      Törlés