Üdvözöllek

Üdvözöllek a blogon. Ha tetszik iratkozz fel, komizz és pipálj.

2014. július 22., kedd

3.rész. Család

Hi directioners. Nem a leghosszabb rész és elég unalmas de néha ilyen részeknek is kell lenni, nem lehet mindig izgalom. Ha tetszik akkor iratkozzatok fel, komizzatok és pipáljatok!!! 

CSALÁD



Mikor sötétedni kezdett bezártam a bejárati ajtót, és minden ablakot le ellenőriztem, hogy be vannak-e zárva. Igazából nem tudom, hogy miért zártam be mindent hiszen ha beakarnak jutni akkor befognak jutni mert, múlt éjjel is minden be volt zárva de mindegy. Bementem a szobámba és az ablak elé álltam. A két férfi még mindig ott álltak és a házamat figyelték. Seggfejek! Egyedül vagyok! A családom elhagyott mert én nem a hírnévre vágyok mint ők. A tesóimmal nagyon jó volt a kapcsolatom. Ők velem akartak maradni, de a szüleim nem engedték. Apám nagyon mérges volt rám, hiszen én voltam a kis "kedvence". Mikor elmondtam nekik, hogy én Londonban maradok szinte szikrákat szórtak a szemei.


~Visszaemlékezés~


-Gyerekek indulunk.~Kiabált fel anyám. A szobámban fekszek az ágyamon. 
-Kicsim kész vagy?~Nyitott be apám. Mikor meglátta, hogy a bőröndöm üres, kérdőn nézett rám.
-Én nem megyek. Nekem nem kell fényűző élet, én nem akarok úripicsa lenni akinek ki van nyalva a segge és még a wc-re se bír egyedül menni. Nekem nem ez az élet célom. Itt maradok Londonban.~Mondtam a szemébe nézve. Az arca; meglepődöttséget, haragot, csalódást, szomorúságot tükrözött.
-Sajnálom.~Motyogtam halkan.
-....Akkor maradj itt.~Mondta mérgesen majd maga után becsapta az ajtót. Nagyot sóhajtottam és becsuktam a szemem. Pármásodpercet így töltöttem el majd felálltam és szomorúan leballagtam a lépcsőn. Mindenki a nappaliban volt és beszélgettek. Mikor észre vettek a lépcsőn elhallgattak.
-Komolyan nem jössz?~Kérdezte a bátyám.
-Nem.~Mondtam határozottan.
-Akkor én sem.~Mondta egyszerre Alex és Will.
-Én sem.~Bólintott Vanessa.
-Egy ilyen kis ribanc miatt nem fogtok itt maradni.


~Visszaemlékezés vége~


Igen. A saját apám egy ribancnak nevezett csak azért mert nem akartam velük menni Amerikába. Ugye milyen kedves? Alexékat elrángatta magával így egyedül maradtam. Pár nappal később felvettek a clubba pultosként. Két hétre rá a félre rakott pénzemből meg amit a clubba kerestem, megvettem a mostani házam. Alex, Vanessa és Will mindennap küldtek sms-t amire válaszoltam is egy ideig. Aztán rájöttem, hogy ez így nekem csak még nagyobb fájdalom, ezért telefon számot cseréltem, hogy ne tudjanak elérni. Nem is akarok a "családomra" gondolni, nekem már csak Eleanor a családom. Befeküdtem az ágyamba és bekapcsoltam a tv-t. Ha ma nem rabolnak el, akkor holnap délután bemegyek a rendőrségre, nem várok tovább. Kitudja mi van Eleanorral. Ha baja esik akkor én megfojtom azokat a barmokat. A szeretteimért bármit megteszek. A tv-be valami hülye gyilkolós film ment ezért elkapcsoltam. Mikor az összes csatornát végig néztem és mindenhol baromság ment akkor kikapcsoltam. Kihalásztam a szekrényemből egy pizsamát és bementem a fürdőbe. A pizsit letettem a mosógép tetejére és a tükörhöz sétáltam. Belenéztem és sóhajtottam egyet. Kócos haj, karikás szem, fáradt arc. Egy szóval ronda. Látszik, hogy nem nagyon aludtam az este. Borzalmas. Levettem a ruháimat és beálltam a meleg víz alá. Először tusfürdővel megmostam a testem majd, besamponoztam a hajam és lemostam róla. Még egyszer megismételtem ezt a műveletet, hogy biztosra menjek. Ezután balzsamot is kentem rá és azt is lemostam. Még egy kicsit áztattam magam a víz alatt, majd kikászálódtam a tusolóból. Megfogtam egy törölközőt és a testem köré csavartam majd egy másikat pedig a hajamra. Oda mentem a tükörhöz és közel hajoltam hozzá. Közelebbről megnéztem az arcom, a szemem csillogott, az arcom pedig szomorú volt. A fogkefémért nyúltam és gyorsan fogat mostam. Mikor végeztem akkor kibugyoláltam magam a törölközőből és felvettem a pizsamám. Pizsama gyanánt egy térdig érő nadrágot és egy Minnie egeres pólót választottam egy kis mamusz féleséggel. A hajamról is leszedtem a törölközőt és kiraktam mind a kettőt a szárítóra, had száradjanak. A hajamat befújtam ilyen haj védő szerekkel, töredezés, zsírosodás meg minden ilyesmi dolog ellen. Nagy nehezen kifésültem de nem szárítottam meg. Majd megszárad magától. Visszamentem a szobába, első utam az ágyhoz vezetett ahol benéztem a párna alá, hogy ott van-e a kés. Mikor megbizonyosodtam arról, hogy ott van akkor körbe néztem a szobában, hogy nem-e jött be valaki. Szerencsére senki. Megágyaztam ami jelen pillanatban annyit jelentett, hogy nekem tetszően összevissza raktam a párnákat. Az ajtóhoz sétáltam és kinyitottam. Kinéztem rajta, nem láttam senkit bár sötét is volt. Hideg levegőt nem éreztem ezért megkönnyebbülve vissza csuktam és kulccsal bezártam. Valamiért biztonságba érzem magam, pedig ha nagyon beakarnak jönni akkor befognak. Az ablakhoz sétáltam, elhúztam a függönyt és kinéztem rajta. Sehol senki. Már majdnem megörültem mikor megláttam az utca túl oldalán egy fánál azt a két pasast.
-Szuper. Eddig fekete kocsi, most két idióta.~Mondtam magamnak. Megforgattam a szemem és lekapcsoltam a villanyt, befeküdtem a meleg ágyikómba és bekapcsoltam a tv-t. Mindenhol baromság ment ezért zene csatornára kapcsoltam. Az időzítőt beállítottam másfél órára és felraktam a kapcsolót az éjjeli szekrényre. Holnap délután négytől én vagyok a clubban, ezért munka előtt kell bemennem a rendőrségre. A tv-t lehalkítottam, hogy bírjak aludni. Az oldalamra fordultam és becsuktam a szemem. Próbáltam aludni de nem ment. Mindig kattogott az agyam. Füleltem, hogy mikor nyílik az ajtó és lép be valaki, de a tv-n kívül semmi más hang nem volt. Semmi nesz, csak a tv. Mikor meguntam, hogy nem tudok elaludni akkor benyúltam az éjjeli szekrényembe és elővettem a nyugtatót meg az altatót. Az éjjeli szekrényről levettem a poharat és bevettem a gyógyszereket, ittam rá vizet majd vártam egy kicsit és az altató megtette hatását.



-Madi nem vagy normális. Tényleg Eleanor házához akarsz menni hajnalok hajnalán. Könyörgöm hajnali 1 van.~Fintorgott Ash.
-Tudom. De nem ér rá. Most azonnal oda kell mennem.~Álltam fel, majd a kabátomat felkaptam és már kint is voltam az ajtón. Nem sokkal később már egymás mellett sétáltunk síri csöndben.
-Szerinted mi van Eleanorral?~Kérdezte halkan Ash.
-Nem tudom. Remélem, hogy jól van.~Kémleltem a földet. Mikor a házhoz értünk csendben bementünk és felkapcsoltam a lámpát. 
-Nézzünk körbe.~Mondtam és az emelet felé vettem az irányt. Benyitottam Eleanor szobájába és az íróasztalához mentem. Kihúztam egy fiókot amibe az iratai szoktak lenni. Üres. Különös. Csörömpölést hallottam lentről. Hátra fordultam és egy óriásit sikítottam. Egy barna hajú srác állt előttem egy baltával a kezében. Az ágyra tévedt a tekintetem ahol a halott Eleanor feküdt. Olyan fehér volt mint a fal. A srác a levegőbe emelte a baltát és lecsapott.



Ijedten ültem fel az ágyon. Ziháltam és verejtékeztem. 



4 megjegyzés: