Üdvözöllek

Üdvözöllek a blogon. Ha tetszik iratkozz fel, komizz és pipálj.

2014. július 23., szerda

4.rész. SZÜLETÉSI ANYAKÖNYVI KIVONAT

Hi directioners! Ez a rész nagyon pocsék lett ne haragudjatok, de nem sokat aludtam és fáradt vagyok. Úgy gondoltam, hogy a szarból elég kevés is ezért lett ilyen rövid. A következő esküszöm, hogy hosszabb lesz. Iratkozzatok fel, komizzatok és pipáljatok!


SZÜLETÉSI ANYAKÖNYVI KIVONAT 


Csak egy álom volt. Nem történt meg a valóságban. Kifújtam a levegőt és az órára néztem. 05:36, még csak fél hat?! Jesszus. Visszadőltem az ágyba és a fejemre húztam a takarót. Már majdnem vissza aludtam mikor csörömpölést hallottam lentről. Kipattantak a szemeim és gyorsan felültem. Kimásztam az ágyból és az ablakhoz mentem. Kinéztem rajta, senki nem állt az út túloldalán, se a két pasas, se a fekete kocsi. Lehet, hogy ők vannak lent?! Lassan elindultam az ajtó felé. A kilincsért nyúltam és lenyomtam. Kinyitottam, kidugtam rajta a fejem és körül néztem, mivel nem láttam senkit ezért a lépcsőhöz mentem. Leosontam a lépcsőn, a konyhából hallottam hangokat. Mit csinálnak ezek a konyhában?
-Bazdmeg.~Hallottam egy szitkozódást.
-Eleanor?~Lepődtem meg és siettem be a konyhába. Nem hittem a szememnek.
-Eleanor!~Döbbentem meg teljesen.
-Hol a fészkes fenébe voltál eddig? Már azt hittem, hogy elraboltak, a rendőrségre akartam menni. Hogy képzelted, hogy írsz egy sms-t és kész?~Támadtam neki. Felém fordult mire az arcom lesápadt. A szeme alatt volt egy kékes-zöld csík, a szája fel van repedve és a homlokán is kékes szín uralkodik.
-Jézusom. Mi történt?~Siettem oda hozzá és gyengéden végig simítottam az arcán.
-Te teljesen meghülyültél? Miért mentél át hozzám? Miért mentél oda Liam-hoz meg Niall-höz? Teljesen meghülyültél?~Vont kérdőre.
-Ki az a Niall meg Liam?~Kérdeztem.
-Az a két férfi akihez oda mentél, hogy miért követnek. El kell innen mennünk minél előbb.~Ment el mellettem.
-De hol voltál, mi történt?~Mentem utána.
-Emlékszel arra amit clubban mondtam? Hogy figyelnek minket?~Fordult felém.
-Igen.~Nyögtem ki.
-Mikor mentem haza elraboltak. Azt mondták, hogy kellek nekik. A születési anyakönyvi kivonatomra rá volt írva, hogy Harry Styles és Louis Tomlinson tulajdona. Többször is próbáltam megszökni aminek ez lett a vége.~Mutatott az arcára. Nem jutottam szóhoz.
-Ma hajnalban sikerült elszöknöm. Bajban vagy, azért jöttem ide. El kell, hogy menjünk innen.
-Miért vagyok én bajban?~Kérdeztem.
-Mivel a legjobb barátnőm vagy ezért figyeltek téged, hogy nehogy el menj szólni a rendőröknek....de Harrynek megtetszettél és elhatározta, hogy te az övé leszel. Úgy fogsz járni mint én, de ezt nem engedem. Te mindig mellettem álltál szinte a tesóm vagy, nem tehetlek ki ilyen veszélynek. Összepakoltam a cuccaidat egy bőröndbe. A pótkulccsal mentem be a szobádba. Ha valamit nem raktam el akkor gyorsan menj fel és pakold össze.
-Hova megyünk?
-Nem tudom. Innen messze. A legelső járattal elmegyünk innen.~Mondta és visszament a konyhába. Érezhető, hogy milyen feszült Eleanor de nem is csodálom. A lépcső felé vettem az irányt, hogy mindent elpakoljak ami még nincs. Ebben a percben megszólalt a csengő. A szívem megállt és még levegőt is elfelejtettem venni.
-Ki ne nyisd.~Szaladt hozzám ijedten Eleanor.
-Ők azok?~Kérdeztem.
-Nem tudom. Már is észre vették volna, hogy eltűntem?
-Menj fel a szobába és bújj el én pedig kinyitom.~Irányítottam az emelet felé. Megint csöngettek.
-Nem hagylak egyedül velük.~Mondta.
-Nyugi. Bármit is hallasz le ne gyere.~Mondtam keményen majd az ajtó felé siettem.
-Megyek.~Kiabáltam.
-Menj már.~Néztem rá. Megvártam míg eltűnik a szoba mögött majd kizártam az ajtót és kinyitottam.
-Szia.~Köszönt vigyorogva egy göndör hajú srác majd sorban a többi.
-Helló.~Dőltem neki az ajtó félfának.
-Harry vagyok.~Nézett a szemembe.
-Eleanort keressük. Itt van?~Vigyorgott tovább. Úgy pofán törölném.
-Már több hete nem láttam. Nem tudom mi van vele.~Válaszoltam talán túl erőteljesen.
-Azért körbe néznénk ha nem bánod.~Azt a vigyort úgy letörölném az arcáról.
-De igen bánom.~Mosolyodtam el gúnyosan majd beakartam csapni az ajtót de betette a lábát.
-Beengedsz magadtól, vagy saját magunk megyünk be.
-Okoska emígy is saját magatok jöttök be. Nem segítek bejönni.~Gúnyolódtam. Az arcán már nem volt látható az a vigyor, az enyémen viszont igen.
-A saját helyzetedet nehezíted.~Mondta majd egy hirtelen mozdulattal egy nagyot lökött rajtam. Hátra estem amit a fenekem nagyon bánt.
-Liam.~Szólt a göndör. Liam!  -Te teljesen meghülyültél? Miért mentél át hozzám? Miért mentél oda Liam-hoz meg Niall-höz? Teljesen meghülyültél?~ Szóval ő Liam. A barna hajú srác felém sétált és a csípőm fölé magasodott. Letérdelt és a kezeimet lefogta.
-Eleanor drágám hol vagy?~Indult el a barna göndör hajú srác.
-Egy okos lánynak hittelek de úgy látszik, hogy tévedtem. Innen már nincs menekvés ezt te is tudod. A saját helyzeteden könnyítesz ha elő jössz.~Vigyorgott a göndörke és miután végig nézte a földszintet megindult az emelet felé. Kiver a víz komolyan mondom. Ahol most feküdtem onnan pont oda lehetett látni a szobám ajtajához. Amint Harry kinyitotta az ajtót egy széles vigyor terült el az arcán. A francba.
-Meg sem próbáltál elbújni? Csak megvártad amíg feljövök érted.~Vigyorgott a göndörke és elindult befelé a szobába. 
-A párnám alatt van egy kés.~Kiabáltam gyorsan. Liam kapcsolt és a számra tapasztotta kezeit de már késő volt.
-Oh nyugi Eleanor. Nem fogsz leszúrni.~Jött ki a szobából. Liam felrángatott a földről és a hajamnál fogva felvezetett a lépcsőn egyenesen a göndörkéhez és oda lökött hozzá. Eleanor megrázta a fejét és letette a kést. Mi a faszt csinál? 
-Tudtam én, hogy szorult egy kis ész is a buksidba.~Fogta meg a kezem a göndör.
-Gyere ide vagy a barátnőd bánja.~Húzott maga elé. Eleanor egy szó nélkül kezdett el közeledni.
-El, hülye vagy ne gyere i....~Nem tudtam befejezni mert a göndörke a számra tapasztotta kezeit.
-Kérlek ne bántsd. Én nagyon sajnálom, de csak őt akartam megóvni. Kérlek Harry őt ne keverd bele ebbe.~Kérlelte Eleanor. 
-Ezt nem te mondod meg Eleanor. Kell nekem ez a csaj, és ami kell nekem az az enyém lesz.~Vont vállat.
-Nem vagyok egy tárgy.~Morogtam.
-Kuss.~Mondta egy fekete hajú srác. A Szöszi elém nyomott egy papírt. 

Születési anyakönyvi kivonat


A szemem megakadt egy mondaton.
Harry Styles tulajdona


-Mi a fasz?~Mondtam ki hangosan első gondolatom. A fiúk felnevettek és a szöszi eltette a papírt. Egy hirtelen mozdulattal Harry elengedett és Eleanort a hajánál fogva magához rántotta.





6 megjegyzés:

  1. *-------------------* IMÁDOM nagyszerűen írsz nagyon tetszik remélem hamarosan lesz a kövi rész :))
    xxKourtney

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen aranyos vagy!! Örülök, hogy tetszik :) Sietek :)

      Törlés
  2. Azta *--* Szegény Eleanor és Madison :( Harryt nem bántanám de ez nagyon mocskos dolog :P Eszméletlen rész lett :$$ Perfect ;) :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Dóri <3!! Ugye milyen kis gonosz?!! :D Örülök, hogy tetszik. *-*

      Törlés
  3. Enis csatlakozok Dorihoz:$ de alig varom a folytatasat, imadtam*--*

    VálaszTörlés