Üdvözöllek

Üdvözöllek a blogon. Ha tetszik iratkozz fel, komizz és pipálj.

2014. július 28., hétfő

5.rész. "ÉLET VAGY HALÁL"

Hi directioners! Remélem tetszik, komizzatok, pipáljatok és iratkozzatok fel.

"ÉLET VAGY HALÁL"



-Na itt vagyunk.~Lökött be a házba Harry. Seggfej.
-Most, hogy megnéztük mehetünk is.~Fordultam meg és elindultam kifelé.
-Nagyon vicces.~Fogta meg a derekam Harry és beljebb tolt.
-A kanapéra.~Mondta.
-Mi vagyok én kutya?~Háborodtam fel.
-Ülj már le és ne pofázz.~Emelte fel a hangját.
-Ki vagy te, hogy itt parancsolgass nekem? Egy senki vagy, aki kihasználja azt, hogy erős.~Mondtam ki a véleményem ami a göndörkének nem annyira tetszett.
-Na ide figyelj, te ribanc, te nekem nem ugatsz, mert meglátod, hogy olyat teszek veled ami fájni fog.~Ordította a képembe.
-Húú, de megijedtem.~Mondtam unottan és leültem a kanapéra.
-Perrie, Sophi, Ashley.~Kiabált a fekete hajú srác. Ashley? Milyen Ashley? Mi van ha az az Ashley? Az én barátnőm Ashley? Eleanor leült szorosan mellém.
-Sajnálom.~Nézett rám és a szemébe könny csillogott.
-Kuss.~Mondta a göndör.
-Nem a te hibád.~Próbáltam nyugtatni.
-Mondom kuss.~Kiabált a göndör.
-Adjak nyugtatót? Elég idegbajosnak nézel ki.~Jegyeztem meg. A többi fiú elkezdett nevetni.
-Most már komolyan mondom, hogy fogd be a pofád különben belerakok valamit ami miatt elhallgatsz.~Húzódott egy perverz mosoly az arcára. Megforgattam a szemem. Trappolást hallottam a lépcsőről, oda kaptam a tekintetem és nem hittem a szememben. Ashley egy óriási vigyorral az arcán jött le. Az én barátnőm Ashley. Mikor meglátták az arckifejezésem mind elvigyorodtak.
-Ash? Te mit keresel itt?~Kérdeztem döbbenten.
-Pofa be mindjárt megtudod.~Szólt rám a szöszi. Lejött a két másik csaj is akik viszont nem tűntek annyira boldognak. Egy szőke hajú csaj ült le a másik oldalamra, mellé pedig a barna hajú. Ash Niall mellé ült aki egy két személyes fotelben ült. Harry és a 3 másik srác pedig egy másik kanapén.
-Holnap megtudtok mindent, ugyanis holnap már Niall kiszemeltje is itt fog ülni mellettetek.~Vigyorgott a göndör.
-Minek kellünk mi nektek?~Kérdeztem összeráncolt szemöldökkel.
-Cica, majd holnap megtudod.~Dőlt hátra a göndör.
-Eleanorék már tudják a szabályokat ezért neked is elmondjuk.~Csapta össze a tenyerét Niall.
-5. szabály: Nem feleselhetsz, nem szólhatsz be.~Mondta a fekete hajú.
-4. szabály: Azt csinálod amit mondunk és nem szegülsz ellen.~Emelte fel az ujját Niall.
-3. szabály: Harryn kívül nem flörtölhetsz más sráccal.~Mosolygott Liam.
-2. szabály: Nem árulhatsz el minket.~Mondta Louis.
-1. szabály: Nem menekülhetsz el, mert a tulajdonom vagy!~Komolyodott el Harry.
-Szerintetek én ezt betartom?~Húztam fel gúnyosan a szemöldököm.
-Jobban jársz ha igen és fejezd be ezt a stílust különben nem leszünk jóban.~Nézett végig rajtam a göndör.
-Nem is akarok veled jóban lenni, seggfej.~Forgattam meg a szemem.
-Madi fejezd be.~Szólt rám halkan Eleanor.
-Na ide figyelj most már tényleg az idegeimre mész.~Állt fel a göndör és a hajamnál fogva felrángatott, ami miatt egy apró sikoly szökött ki ajkaim közül.
-Az első nap egy lányt sem bánthatok ez a szabály de ha tovább idegelsz megszegem és esküszöm, hogy megverlek.~Sziszegte mérgesen. Megver?
-Aki megüt egy nőt az nem férfi.~Álltam a tekintetét. Rántott egyet a hajamon mire egy fájdalmas grimasz húzódott az arcomra. Megcsörrent a göndör telefonja és elengedte a hajam.
-Mondjad.~Vette fel a göndör.
-Most?
-Intézzétek el nekem most dolgom van. Ha végeztetek gyertek el a közös házba és elmondom, hogy mi a szitu.~tette le a telefont
-Pár amatőr a raktárnál ólálkodik.~Ült vissza a kanapéra.


***

-Ha jól viselkedsz akkor mi is több mindent fogunk engedni neked és kedvesek leszünk. Azonban ha folytatod ezt a stílust nagyon rövid pórázon leszel fogva és a mindennapjaid a fájdalomról fognak szólni.~Mondta halál nyugodtan miközben sétáltunk az emeleten.
-Ma itt fogsz velem aludni, holnap pedig megmutatom a szobád.~Nyitott be egy helyiségbe. Elbizonytalanodtam. Lehet, hogy tényleg jobb lenne, hogyha befognám? 
-Harry.~Jött be a szobába Eleanor.
-Kérlek, beszélhetnék egy kicsit Madivel? Neki nagyon új még ez a helyzet és elszeretném neki magyarázni az egészet.~Nézett rá könyörgően. Harry hezitált de nem sokkal később kiment a szobából.
-Mi ez az egész Eleanor? Mit keres itt Ashley?~Ültem le az ágyra. Kérdéseimet figyelmen kívül hagyta.
-Figyelj Madi. Kérlek fogd vissza a beszélőkédet és csináld azt amit mondanak. Ha normális leszel akkor ők is azok lesznek veled. Én tudom azt is, hogy milyen amikor kedvesek és azt is, hogy milyen amikor nem. Hidd el, hogy jobban jársz azzal ha hallgatsz rájuk. Harry a főnök és itt neked lesz a legrosszabb mivel Harry nagyon kemény, de tud kedves is lenni. Könyörgöm Madison csináld azt amit kérnek, én tudom, hogy mire képesek, tapasztaltam, nem akarom, hogy azt te is átéld.~Harry nyitott be a szobába.
-Ennyi időd volt.~Nézett Eleanorra. A lány engedelmesen kisétált a szobából és maga után becsukta az ajtót. Szüntelenül nézett rám míg én a parkettát szuggeráltam.
-Tetszel nekem. Megkeseríthetem az életed, de boldoggá is tehetlek, ez mind a viselkedéseden múlik.~Ült le mellém.
-Mit akarsz tőlem Harry?~Tettem fel azt a kérdést ami még mindig megválaszolatlan a fejemben.
-Ahogy már mondtam tetszel nekem és túl sok mindent tudsz. Van az a mondás, hogy vagy megszöksz vagy megszoksz. Ha megszoksz azzal jól jársz, ha megszöksz azzal kevésbé. Fogalmazok úgy, hogy értsd, te választasz élet vagy halál?! Túl sok mindent tudsz ami veszélyes lehet ránk nézve ha innen megszöksz...az előző barátnőm Eliza...elárult minket, megszökött. Nem hagyhattam életben mivel nagyon veszélyes volt ránk nézve. Megöltem őt...Louis és Niall barátnőjével együtt. Tőlem nem áll messze a gyilkosság, simán gyilkolok. Jól gondold meg, hogy mit teszel mert a végzeted lehet egy rossz döntés is.~Állt fel mellőlem. Lefagyva ültem az ágyon és nem hittem a fülemnek. Megölte a barátnőjét? Milyen ember az ilyen? Ez nem ember? Egy ember ilyenre nem képes. Nincs joga elvenni mások életét. Leginkább nem magamat féltem hanem Eleanort. 
-Miért pont én Harry?~Sóhajtottam egyet.
-Nem tehetek róla, hogy pont te tetszettél meg nekem. Van benned valami ami megfogott. Talán az, hogy ilyen nagy szád van. Senki nem pofázott még vissza nekem olyan bátran mint ahogy azt te tetted.~Ment oda a szekrényéhez.
-Azt ajánlom neked, hogy meg se próbálj megszökni mert akárhova mész megtalállak.~Nézett rám szigorúan majd kiment az ajtón. Csak van valami megoldás. A hátra lévő életemet nem itt akarom leélni. Felálltam az ágyról és kimentem a szobából. Lementem a nappaliba ahol ismeretlen személyek ültek.
-Pont most akartalak lehívni.~Vigyorgott Harry és odasétált hozzám.
-Gyönyörű.~Vigyorgott az egyik srác. Harry megfogta a kezem és odahúzott a kanapéhoz. Leült az egy személyes fotelba és az ölébe húzott. Azonnal felpattantam és hátráltam pár lépést. Harry felhúzta az egyik szemöldökét.
-Gyere ide.~Mondta és végig a szemembe nézett. Nem mozdultam meg csak álltam ott.
-Mondom gyere ide.~Még mindig nem mozdultam meg.
-Te nekem nem parancsolsz.~Mondtam és az ajtó felé kezdtem szaladni. Mind a kilencen felpattantak és utánam eredtek. Sajnos nem értem ki az ajtón mert mikor nyitottam ki Harry a hajamnál fogva visszahúzott.
-Ez nagy hiba volt.~Rántott egyet a fejemen majd az emelet felé kezdett húzni. Belökött az ajtón és kulcsra zárta. A kulcsot a zsebébe tette és elindult felém.
-Engedj ki.~Erősnek kellett mutatnom magam. Az ágyra lökött és a csípőmre ült.
-Tudod, elmondtam a szabályokat és mivel megszegtél egyet ezért büntetés jár...Főleg, hogy a legsúlyosabbat szegted meg. Most azon gondolkozok, hogy mi legyen a büntetésed...első nap nem akartam ezt, de meg kell, hogy tanuld kicsim. Ugyan az lesz a büntetésed mint a többi lánynak~Vigyorgott. Először nem értettem, hogy mit akar de mikor elkezdte kicsatolni a nadrágját a szemeim duplájára kerekedtek. Lelöktem magamról és már ugrottam is fel. Az ajtóhoz szaladtam és lenyomtam a kilincset de nem akart kinyílni.
-Ezt keresed?~Hallottam meg Harry hangját közvetlen mögöttem.
-Add ide.~Fordultam meg. Az ajtóhoz nyomott és vigyorogva nézett rám.
-Most mondhatnám azt, hogy nem fog fájni, de akkor hazudnék. Egy büntetésnek fájnia kell.~Mondta és az ágy felé kezdett húzni, megint lelökött rá, csak most nem a csípőmre hanem a derekamra ült. A francba.


4 megjegyzés:

  1. :O Szegény Madi :'( Nem gondoltam volna hogy Harry gyilkol :O Jól megcsináltad, nagyon megleptél ;) :3 Szeretem a blogjaidat :$ Perfect mindegyik <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaha és még a következő részben mi lesz :D Köszi kacsusz <3 <3 *.*

      Törlés
  2. nagyon tetszik :) .kíváncsi vagyok a folytatásra.

    VálaszTörlés