Üdvözöllek

Üdvözöllek a blogon. Ha tetszik iratkozz fel, komizz és pipálj.

2014. július 30., szerda

6.rész. ELSŐ POFON

Hi directioners! Úgy döntöttem, hogy a következő részbe lesz a meglepi. Ha tetszik iratkozzatok fel, komizzatok és pipáljatok!! ;)

ELSŐ POFON



-Harry.~Szólalt meg egy hang az ajtó mögül.
-Mi van?~Kérdezte idegesen a göndör.
-Baj van a raktárnál.
-Nem igaz. Nehogy azt hidd, hogy ezzel megúszod.~Szállt le rólam és kisietett a szobából. Kifújtam a levegőt és becsuktam a szemem, próbáltam megnyugodni. Felálltam az ágyról és lementem a nappaliba. Egy fiú ült a kanapén. Oda sétáltam, hogy megnézzem ki az.
-Szia.~Köszönt kedvesen.
-Szia.~Motyogtam.
-Calum vagyok.~Állt fel és nyújtotta a kezét.
-Madison.~Fogtam vele kezet.
-Örülök.~Mosolygott és vissza ült a kanapéra.
-Te nem ülsz le?~Kérdezte. Bólintottam és leültem a kanapé végére.
-Te Harry egyik embere vagy?~Kérdeztem halkan.
-Igen. Már régóta barátok vagyunk és hát ez a meló jól is fizet.~Mosolygott.
-Harry miért ennyire kegyetlen?~Kérdeztem.
-Nem kegyetlen. A múltjában történt egy dolog ami nagyon megváltoztatta, az miatt lett maffia főnök. Azóta úgy csinál mintha nem lennének érzései pedig vannak, és ezeket az érzéseket most te lobbantottad fel benne.~Mosolygott rám.
-Mi történt?
-Milyen kis kíváncsi vagy.~Rázta a fejét mosolyogva.
-Megölték a barátnőjét. Egy maffia banda lelőtte az akkori szerelmét akit nagyon szeretett. Megfogatta, hogy bosszút áll mindegyik bandatagon. Sorban gyilkolta le a barátnőiket, majd jött a családjuk. A volt barátnője Eliza, Jamesnek, annak a bandának a vezérének a húga volt. Eliza szerette Harryt és egy nagyon aranyos és tiszta szívű lány volt. Harry csak kihasználta Elizát majd mikor erre rájött elszökött Harry pedig megölte. Louis és Niall barátnője is így járt. Túlzásnak találtuk amit csinált ezért próbáltunk vele beszélni de nem érdekelte. Elhatározta, hogy mindenkin bosszút áll és nem lehetett lebeszélni. Liam régi barátnője Jenna azért halt meg mert Harry ellen fordult. Eliza és Jenna nagyon jóban voltak és mikor Jenna rájött, hogy Harry mit tett nagyon kiakadt, Harry pedig őt is megölte. Zayn barátnője titokban elment a rendőrségre és feljelentette őket ezért halt meg. Ehhez a melóhoz azért kell gyomor. Egy ideig én is azt hittem, hogy Harry kegyetlen de mikor elmentem a szobája előtt, hallottam, hogy zokogott. Vannak érzései csak nem mutatja ki.~Húzta el a száját. Ez durva, azért ezt nem gondoltam volna.
-Az a másik két lány mióta vannak itt?~Kérdeztem.
-Sophia két hónapja, Perrie másfél hónapja, Eleanor három hete, te pedig ma óta.~Mosolygott.
-Te olyan kedvesnek tűnsz, nem értem, hogy keveredtél ebbe az egészbe bele.~Mosolyogtam én is.
-Ha Harry mond valamit azt megcsinálom, de oktalanul nem szeretek bunkózni senkivel.~Rántott vállat.
-Kérlek ne mond el Harrynek, hogy tőlem tudod.~Nézett rám könyörgően.
-Nem mondom.~Mosolyogtam.
-Köszi.~Kacsintott rám. Ebben a pillanatban Harryék léptek be a házba. Azonnal elkapott a hányinger amikor a szobában történtekre gondoltam.
-Na mi volt?~Kérdezte Calum.
-James utolsó pár embere megpróbálta felrobbantani a raktárat de nem sikerült nekik.~Vonta meg a vállát.
-Úgy döntöttem, hogy mivel ez az első napod ezért megúszod a büntetést.~Nézett rám. Bólintottam és elfordítottam a fejem, hogy ne keljen rá néznem.
-Miről beszélgettetek?~Húzta fel a szemöldökét és leült mellé.
-Minden féléről. Elmondtam neki, hogy mi hol található a házban és, hogy Niall milyen sokat eszik.~Mosolygott Harryre Calum.
-Kikérem magamnak én nem eszek sokat csak egészséges mennyiséget fogyasztok el.~Húzta fel az orrát Niall.


***

-Menj el fürödni, itt a pizsamád.~Dobott az ágyra pár göncöt.
-Köszönöm.~Mosolyogtam és besétáltam a fürdőbe. Azért a biztonság kedvéért bezártam az ajtót. Megnyitottam a zuhanyzóban a vizet és levetkőztem. Beálltam a jó meleg zuhany alá. Most már máshogy nézek Harryre. Nem lehetett könnyű megélni, hogy a szerelmét megölték. Egy részt megértem más részt nem. Értem, hogy mérges volt, de azért az, hogy egész családokat megölt az azért túlzás. Calum azt mondta, hogy Harryben én lobbantottam fel az érzéseket. Amúgy kívülről elég helyesnek néz ki, gyönyörű zöld szemek, édes gödröcskék amikor mosolyog, szép barna haj, barna bőr. Első látásra meg nem mondanám, hogy ő maffia főnök. Elzártam a vizet és kiléptem a tusolóból. Magam köré csavartam egy törölközőt és megtörölköztem. Felvettem azt a pizsamát amit Harry adott. Hogy mossak fogat? Kinyitottam egy kis szekrényt amire nagy szerencsémre volt egy csomagolt fogkefe. Kibontottam és tettem rá fogkrémet. Gyorsan fogat mostam és vissza mentem a szobába.
-Cuki.~Vigyorodott el Harry a pizsamát látva rajtam, az én arcomra is egy széles mosoly húzódott.
-Találtam egy bontatlan fogkefét és használatba vettem remélem nem bánod.~Ültem le mellé.
-Azt neked vettem csak elfelejtettem mondani. Máskor ne zárd be a fürdőszoba ajtót.
-Miért?~Lepődtem meg.
-Mert beakartam menni.~Dőlt hátra az ágyon.
-Majd miután megfürödtem azután bemész!~Jelentettem ki.
-Itt én parancsolok!~Mondta határozottan.
-De nem nekem.~Mondtam mire felült.
-Jobban tennéd, hogyha megértenéd végre, hogy én vagyok a főnök, itt mindenkinek én parancsolok köztük neked is.
-Nekem biztos nem.~Álltam a tekintetét.
-Ne pofázz már vissza.~Üvöltött rám.
-Hozzak neked nyugtatót?~Kérdeztem nyugodt hangnemben.
-Nem kell a rohadt nyugtatód.~Ordított tovább.
-Akkor fulladj meg az ordibálásban.~Rántottam vállat. Nem gondoltam volna, hogy megteszi de mégis, a keze egy nagy csattanás kíséretében érkezett meg az arcomra. A fejem oldalra bicsaklott és hitetlenkedve bámultam magam elé. Kezem az égő területre helyeztem. Rettentően égett. 
-Így jársz, hogyha felidegesítesz.~Dőlt vissza az ágyra.
-Te nem vagy férfi, de nem, hogy férfi hanem ember nem vagy.~Álltam fel az ágyról és az ajtóhoz siettem kiléptem rajta és becsaptam magam után. Alig hallattam pármétert Harry már jött utánam.
-Mégis hova mész?~Kérdezte.
-Tőled messze.~Válaszoltam ridegen.
-Az nehéz lesz.~Követett. A konyhába siettem és az asztal túlsó oldalára mentem. Mondhatni, hogy az asztal körül kergetőztünk.
-Én mondtam, hogy fogd be magadnak kerested a balhét.~Tette az ártatlant.
-Mond csak szerinted milyen férfi az aki megüt egy nőt?~Kérdeztem idegesen.
-Igazságos.~Rántotta meg a vállát. Hát ilyen nincs. Ez hülye. Most pont én voltam az asztal azon oldalán ahol az ajtó volt. Gyorsan kifutottam rajta egyenesen a lépcsőig, ott felmentem és besprinteltem Harry szobájába, onnan pedig a fürdőbe. Kulcsra zártam és neki dőltem az ajtónak. Szaggatottan kifújtam a levegőt és próbáltam kicsit megnyugodni.
-Engedj be.~Dörömbölt az ajtón.
-Hagyjál.~Kiabáltam ki.
-Madison rohadtul engedj be.~Kiabált.
-Na ide figyelj ne várd meg amíg betöröm az ajtót mert esküszöm, hogy megverlek.~Ütött egy nagyot az ajtóba. Na most mi a szart csináljak? Gyorsan kellett döntenem. Egy mozdulattal kizártam az ajtót ami már nyitódott is. Harry villámokat szóró szemeivel magasodott felém. 

8 megjegyzés:

  1. Úúúúú, nagyon jó lett :) . hozd hamar a kövit!

    VálaszTörlés
  2. Uristen nagyon joo!!!! *-----* mikor lesz a kovi????

    VálaszTörlés
  3. Úúú Madi féljél! :D Szegény lány biztos fájhatott az a pofon :/ Hogy lehet ilyen fantáziád Barbika? :O Nagyon jó lett *-* Hamar hozd a kövit mert ha nem megverlek :D ;) <3 <3 :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Nem tudom mi miatt lett ilyen fantáziám! :) <3 Köszi *.* na gyere, boxoljunk :D *.*

      Törlés
  4. Nagyon jo lett! Már alig várom a következő részt! :)))

    VálaszTörlés