Üdvözöllek

Üdvözöllek a blogon. Ha tetszik iratkozz fel, komizz és pipálj.

2014. augusztus 1., péntek

7/1.rész. "AGYON VERED"

Hi directioners! Remélem tetszik.

"AGYON VERED"

Harry villámokat szóró szemeivel magasodott felém. 

-Rohadtul ne csinálj ilyet többé.~Kiáltott rám. Elkapta a csuklómat és kihúzott a fürdőből. Lelökött az ágyára és lekapcsolta a villanyt.
-Jó éjt.~Mondta mérgesen és befeküdt mellém. A lehető legmesszebb másztam tőle de ő mindig jött felém. Mikor megunta a derekamnál fogva magához húzott.
-Hagyjál.~Kiáltottam és próbáltam eltolni magamtól.
-Na ide figyelj, rohadtul közel állsz még egy pofonhoz szóval most már fejezd be.~Morogta.
-Nem érdekel, hogy mit pofázol, nem vagyok a kutyád, te nekem nem parancsolgatsz.~Kiabáltam. Harry egy mozdulattal már fölöttem is volt, kapálóztam ahogy csak tudtam de vele szemben nem volt sok esélyem. Elkapta ez egyik kezem onnantól pedig már nyert ügye volt. A kezeimet a fejem fölé szorította és mérgesen a szemembe nézett. Próbáltam kivenni valamit, valami érzelmet a szemeiből. 
-Miért csinálod ezt Harry? Miért akarsz mindenkinek parancsolni?
-Mert én vagyok a főnök ez a dolgom.~Mondta ijesztően nyugodt hangon.
-Mire jó az, hogy embereket ölsz?~Kérdeztem. Láthatóan kérdésem meglepte.
-Honnan veszed, hogy szoktam embert ölni?~Húzta fel a szemöldökét.
-Hát..gondolom, mivel egy maffia vezér vagy.~Próbáltam valami hihetőt kipréselni magamból.
-Nem én vagyok az egyetlen aki gyilkolni szokott. Rajtam kívül még vannak jó páran. 
-Mesélsz nekem a régi barátnődről? Elizáról és arról a lányról aki meghalt?~Kérdeztem halkan. Harry szemei kikerekedtek és mérhetetlen haragot láttam a szemében felcsillanni. Egy hatalmas pofont kevert le nekem.
-HONNAN A FASZBÓL TUDSZ STEPHRŐL?~Üvöltött a képembe, ijedten bámultam rá és meg se tudtam szólalni.
-KÉRDEZTEM VALAMIT!~Kapott bele a hajamba és olyan erővel húzta meg, hogy a kezébe maradt egy csomó. Könnyeimmel küszködtem miközben próbáltam valamit kinyögni.
-Én..má..már régebben hallottam róla...csak most tudtam meg, hogy a te..barátnőd volt.~Böktem ki valamit akadozva.
-HONNAN TUDTÁL RÓLA?~Kevert le még egy pofont. Nem bírtam tovább türtőztetni magam és könnyim utat találva maguknak folytak le az arcomon.
-Mi-mikor mentem l-le a nap-nappaliba akkor ha-hallottam, hogy róla besz-beszélnek.~Nyögtem ki nehezen. 
-STEPH EZERSZER SZEBB VOLT MINT TE ÉS JOBB VOLT MINDEN SZEMPONTBÓL. Ő VOLT A TÖKÉLETES LÁNY, MINDEN FÉRFI ÁLMA, TE MÉG EGY PÓTLÉKNAK SE VAGY JÓ. A SZÁDRA NE MERD TÖBBET VENNI STEPHET VILÁGOS?  TE EGY SENKI NEM VAGY, ÉRTED? EGY SENKI!~Ordította miközben jó pár pofont lekevert. Az arcom rettentően égett és fájt. 
-EGY NULLA VAGY EGY SENKI!~Lendítette a kezét és még egy pofon csattant az arcomon.
-Harry állj le.~Futottak be az ajtón és próbálták leszedni rólam Harryt.
-Harry nyugodj meg.~Mondta Louis ha jól tudom. Harry keze megint az arcomhoz érkezett, de ez ököllel volt.
-HARRY ÁLLJ LE AGYON VERED.~Hallottam Calum ideges hangját. A látásom kezdett elhomályosodni. A következő ütésnél többre nem emlékszek. Minden elsötétült és megszűnt a külvilág.

10 megjegyzés: