Üdvözöllek

Üdvözöllek a blogon. Ha tetszik iratkozz fel, komizz és pipálj.

2014. augusztus 31., vasárnap

19.rész Furcsa álom


Furcsa álom



Felvittem a szobába mivel elaludt az ölelésemben. Óvatosan lefektettem az ágyra. Olyan mint egy angyal. Egy csodálatosan szexi angyal. Elmosolyodtam és a cipőjéhez nyúltam, kibogoztam és levettem róla. Rámásztam az ágyra és mellé térdeltem. A farmer nadrágja gombjához nyúltam de a kezemre csapott.
-Nem megerőszakolni akarlak csak levenni a nadrágod.~Mosolyogtam.
-Én is letudom venni.~Motyogta majd odanyúlt de a kezét már nem mozdította meg hanem szuszogni kezdett. Mosolyogva megráztam a fejem és megint megpróbáltam.
-Te pedofil.~Fordult a hasára.
-Mi van? Te most szórakozol velem?~Nevettem, ő is halkan nevetni kezdett.
-Hozd vissza a botot göndörke.~Motyogta. A szemöldököm felhúztam és arcát néztem. Ez most egy kutyának képzel engem?
-Te hozzám beszélsz? Mi vagyok én kutya?~Sipákoltam. Nevetni kezdett és motyogott valamit de nem hallottam.
-Aludj inkább.~Nyúltam fenekéhez, hogy majd lehúzom róla de mivel be volt gombolva ezért nem sikerült. Óvatosan megfordítottam és kigomboltam a nadrágját.
-Perverz dög.~Motyogta. Mosolyogva a fejem ráztam és lehúztam a nadrágját.
-Gyerünk göndörke a bot még mindig ott van. Vágtass.~Fordult oldalra. Most már nem kutya vagyok hanem egy mutáns? Egy kutyló, vagy mi az isten?
-Gyerünk szamár.~Lehet, hogy tényleg rossz ötlet volt haza hozni a kórházból!





-Mi van már?~Nyitottam ki álmosan a szemeimet. Egy párna fejbe kúrt. 
-Mi az isten?~Ültem fel, Madi mellettem röhögött párnával a kezében. Jól van, ha párna csata akkor párna csata. Megfogtam a párnámat és fejbe vágtam vele (persze finoman). Hátra dőlt de a nevetést nem hagyta abba.
-Gemma mondta, hogy ébresszelek fel mert ma neked kell reggelit csinálni és Niall éhen hal.
-Nem lehetett volna valami gyengéd ébresztést?~Dőltem vissza.
-Ez gyengéd volt.~Vágott megint fejbe. Egy gyors mozdulattal hátra döntöttem és fölé másztam. Azok a gyönyörű szemek és azok a telt ajkak. Megnyaltam a számat és a szemébe néztem. Egyre közelebb hajoltam hozzá. A levegő vétele felgyorsult és ez nekem nagyon tetszett. Már majdnem összeértek ajkaink mikor megint fejbe vágott. Vigyorogva kaptam el kezeit és a feje fölé szorítottam a párnával együtt. 
-Ha még egyszer fejbe vágsz azzal a kurva párnával én esküszöm, hogy addig csikizlek amíg mozogsz.~Hajoltam le hozzá.
-Akkor engedj el.~Ficánkolt.
-Miért? Hogy újra fejbe vághass?~Húztam fel a szemöldököm. 
-Nem! Azért mert Niall éhes és én is.~Nyavalygott  
-Ahj.~Ültem fel. Ő is felült és felakart állni de visszarántottam így rám esett. Felszisszent mire aggódva rá néztem.
-Ne haragudj.~Kértem bocsánatot.
-Semmi baj.~Mosolygott és felém fordult. A fülemhez hajolt, vártam a folytatást de semmit nem csinált.
-Kaja.~Ordított bele. Azt hittem a dobhártyám beszakad. Nevetve elhajolt tőlem, mérgesen néztem rá. Hátra döntöttem és a csípője fölé helyezkedtem. 
-Miután meggyógyulsz ezért még számolni fogunk.~Fenyegettem meg mosolyogva.
-Úgyis elfelejted addigra.~Vigyorgott.
-Kizárt.~Szálltam le róla, felálltam és a szekrényhez sétáltam.
-Most jut eszembe, te tegnap este hozzám beszéltél?~Fordultam felé.
-Igen.~Nevetett fel.
-Mégis mi az isten voltam egy kutyló szamár farokkal?~Még jobban nevetni kezdett.
-Valami olyasmi. A fejed az a tiéd volt meg a göndör fürtjeid is megvoltak, de szamár farkad meg füled volt, és kutyás szőröd, de a lábaid meg egy Lóhoz hasonlítottak.
-Szuper.~Vettem fel a fekete csőgatyámat.
-Én meg téged egy pinlónak álmodtalak.~Nyújtottam ki rá a nyelvem. Kinevetett majd megkérdezte, hogy az mi.
-Pillangó meg póniló.~Csuktam be a szekrény ajtót. 
-Azta milyen kreatív.~Állt fel.
-Miért mert a te kutylószamarad jobb volt?~Húztam fel a szemöldököm.
-Határozottan jobb.~Ment el mellettem. Miután jól szemügyre vettem fenekét én is követtem le a többiekhez.
-Jó reggelt.~Köszöntem.
-Na végre. Te megakarsz engem ölni? Hajnali 6 van és te nem adsz nekem kaját? Milyen ember vagy te?~Támadt nekem Niall.
-Nyugi haver, mindjárt lesz kaja.~Ütögettem vállba. 
-Igen? Bevásárolni ki fog?~Tette csípőjére kezeit, mintha Madit látnám. 
-Majd te cimbora.~Mentem be a konyhába. 



-Na és most mihez kezdjünk?~Vágta le magát a kanapéra Louis.
-Verd a segged a földhöz.~Ült le mellé Madi.
-Megcsikizzelek?~Fordult felé teljesen Loui.
-Semmi másra nem vágyom.~Mosolygott Madi ironikusan. 
-Louis.~Szóltam rá mielőtt megcsikizte volna. 
-Felesz vagy mersz.~Hozta be az üveget Liam.


Madi szemszöge:



-Csak azt ne.~Nyavalyogtam. 
-Jó lesz.~Ült le Liam.
-Na akkor kezdem.~Kapta ki az üveget Liam kezéből Loui.
-Eleanor drágám, felelsz vagy mersz?~Húzogatta a szemöldökét.
-Felelek.~Vágta rá.
-Hányszor feküdtél eddig le velem?~Eleanor azonnal elpirosodott míg a többiek nevetni kezdtek. Szegény.
-Nem tudom, ezért még számolunk Tomlinson.~Nézett rá csúnyán El.
-Büntess meg.~Ugrott az ölébe Louis. Úristen, ekkora barmot.

8 megjegyzés:

  1. Imadom :DD mikor hozod a kovit?? :)) ♥

    VálaszTörlés
  2. Mutáns azaz ez nagyon volt xdddd siess a kovivel!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett. Eza resz irto vicces. Szegeny Harry,Milyen mutanst csinaltal mar belole. Louis Nagyon hulye. Siess a kovivel :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Igyekeztem :) Valamit muszáj volt kitalálnom :) Sietek!! <3

      Törlés
  4. Nagyon jó lett ez a rész :) meg úgy alapjában véve az egész blogod szuper :D nagyon szeretem olvasni :D várom a következő részt:) csak így tovább ;)♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik! :) Sietek!! <3

      Törlés