Üdvözöllek

Üdvözöllek a blogon. Ha tetszik iratkozz fel, komizz és pipálj.

2014. augusztus 19., kedd

13/1.rész Szökés

Hi directioners! Elhiszem ha megakartok ölni mert ilyen rövid részt hoztam de lesz folytatása nem sokára, csak se időm se kedvem nem volt írni. Jó olvasást! :*

Szökés



Becsukta maga mögött az ajtót és rám nézett.
-Gemma kedves lány de tud durva is lenni. Egy rossz szót meghallok rólad azonnal jövök és nagyon megbánod.~Morogta.
-Csak úgy közlöm veled, hogy mire vissza jössz én már nem leszek itt.~Köptem felé a szavakat.
-Majd meglátjuk.~Vigyorgott. Végig simított az arcomon majd megfordult és kiment a szobából. A szemeimet becsuktam és sóhajtottam egyet. Ha most elmennek lehetőségem lesz megszökni. Minden lehetőséget meg kell ragadni.
-Gyere le meg jött Gemma.~Nyitott be a szobába Eleanor. Mérgesen ránéztem majd elsétáltam mellette egyenesen a lépcső felé. Egy aranyosan mosolygó lila hajú lány állt Harryvel szemben.
-Ő itt Madison.~Mutatott rám Harry.
-Áhh Madison, örülök, hogy megismerhetlek.~Nyújtotta a kezét kedvesen.
-Szia Gemma, én is örülök.~Fogtam vele kezet majd megöleltük egymást.
-Hogy lehetsz te ilyen tuskó amikor a húgod ilyen rendes.~Ráztam a fejem értetlenül majd Gemmára mosolyogtam aki elkezdett nevetni.
-Hogy lehet ilyen nagy a szád amikor tudod, hogy mire vagyok képes.~Rázta ő is a fejét miközben megfogta a karom és megszorította.
-Azta de megijedtem.~Forgattam a szemem majd elsétáltam.
-Üvegezzünk.~Kiáltott fel Louis és a konyhába szaladt.
-Nem úgy volt, hogy elmentek?~Mutattam az ajtó felé.
-Nyugi szivi, csak a te kedvedért később megyünk~Vigyorgott rám Liam.
-Megtisztelő.~Mosolyogtam gúnyosan.
-Ül.~Mondta Harry és leült a földre. Az a bizonyos pumpa nagyon felment bennem.
-MI AZ, HOGY ÜL TE SEGGFEJ? NEM VAGYOK A KUTYÁD, HOGY AZT MOND NEKEM, HOGY ÜL!~Ordítottam mire mindenki nagy szemekkel nézett rám.
-Én félek tőled.~Mászott arrébb Niall mire felnevettem. Harry gyorsan felpattant és a falnak tolt. A nyakamat szorította miközben mérgesen nézett a szemembe.
-TE VELEM NEM ORDIBÁLSZ, VILÁGOS?~Ordította a képembe.
-TE MEG NEM MONDOD AZT NEKEM, HOGY ÜL.~Rúgtam oda ahol a nap nem süt. Gyorsan az ajtó felé szaladtam és már kint is voltam rajta. Átszaladtam az udvaron a kapuhoz amin gyorsan kijutottam és teljes erőmből futni kezdtem.
-Gyere vissza addig amíg szépen mondom.~Kiáltott utánam Louis de én csak futottam ahogy a lábam bírta.

***

-Köszönöm Lucy, az életemet mentetted meg ezzel.~Öleltem meg.
-Nagyon szívesen.~Ölelt vissza.
-Nemsokára a pénz vissza érkezik a számládra.~Mosolyogtam.
-Rendben. Szia.~Fordult meg.
-Szia.~Intettem és kimentem az ajtón. Lucy telefonjáról felhívhattam a szüleimet és mondtam, hogy megyek hozzájuk amerikába meg, hogy Lucy számlájára küldjék vissza a kölcsönkért pénzt. Mosolyogva sétáltam a reptér felé. Azért ott volt még bennem egy kis félsz, hogy mi van, hogyha elkapnak. Gyorsan elmegyek innen és többet vissza se jövök. Olyan jó érezni egy kicsit a friss levegőt, ami nem annyira friss de mindegy. A lényeg, hogy újra szabadnak érzem magam, nem vagyok bezárva egy nagy házba. 

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! :) Várom a kövit. Mikor érkezik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Sietek, megpróbálom csütörtökre hozni :)

      Törlés
  2. Uristeeeeeen.. Tudod hogy meg orultem hogy hoztad az uj reszt.. Egy kicsit rovid lett :(
    Felfoglak keresni, es es..ohhmm rosszul fogsz jarni, igen ez lesz :DDDD
    Elfoglak kuldeni egy agyturkaszhoz, mert negakarsz minket olni :'(
    Na lepjunk tovabb.
    Imadlak, tudod elkellene arrol beszelni hogy kiadod ezt a blogot egy konynek (ez oszt igen, jol megmondtam :D)
    Sok sok sok puszi es oleles
    Hamar hozd a kovit
    xx Amanda
    UI: Egy testorommel fifyeltetlek szoval.. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen sajnos nem volt kedvem írni ezért csak eddig jutottam xD Te is felakarsz keresni?! :O Senki nem venné meg a könyvet szóval :D Értem akkor majd figyelek a testőrödre :) Puszi :*
      xoxo Barbi

      Törlés
  3. Ááá úristen kedvenc blog komolyan.*.*
    Az az érzés mikor unatkozik Luca és az a gondolat van benne hogy á kikéne nézni tűzijátékra, de helyette felmegy A blogra és mit lát? Új rész. Na komolyan láttad volna hogy reagáltam :DDDDDDD anyum bejött a szobámba és megkérdezte hogy mibajom..okeeeee :DD
    amúgy /bocsanat a kifejezésért/ kurva jó volt^0^
    imádlak puszii♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj köszönöm nagyon aranyos vagy! Kíváncsi lettem volna, hogy mit reagálsz rá xD Én is imádlak pussz :* Csütörtökön jön a kövi :)

      Törlés
  4. Jaj,jesszus,jesszus. Nagyon ott van megint. Kúúúl lett. Fantasztikusan irsz. Várom a kövit,már nagyon nagy izgalommal. :)

    VálaszTörlés
  5. Uristen nagyon jo egyszeruen csodas uhh varom a kovit remelem az hosszabb lesz :)

    VálaszTörlés