Üdvözöllek

Üdvözöllek a blogon. Ha tetszik iratkozz fel, komizz és pipálj.

2014. augusztus 22., péntek

14.rész. Hívatlan vendégek



Hívatlan vendégek




Mikor reggel fel keltem nagyon meglepődtem. Soha sem aludtam még ennyit. Még délután volt amikor lefeküdtem és reggel 10-kor keltem. A fürdőben elvégeztem a reggeli teendőimet ami a fogmosásból, fésülködésből és felöltözésből állt. A szobában megágyaztam és elhúztam a függönyt, hogy jöjjön be egy kis fény. Ezután lementem a nappaliba ahol Perrie és Gemma beszélgettek.
-Jó reggelt.~Köszöntem halkan.
-Neked is.~Fordultak felém.
-A tegnapiért kaptál valamit?~Húzta el a száját Perrie.
-Nem.~Ráztam a fejem.
-Szerencséd volt.~Mosolygott Gemma.
-Én nagyon sajnállak téged.~Nézett rám Perrie sajnálkozva.
-Miért?~Húztam fel a szemöldököm.
-Gyere ide.~Mutatott maga mellé Gemma. Leültem mellé a kanapéra és Perriere néztem.
-Harry nagyon bunkó veled és ha úgy nézzük egész nap vele vagy ami nagyon rossz lehet. Amikor ketten vagytok akkor is ilyen bunkó veled?
-Ha ketten vagyunk akkor még bunkóbb.~Mondtam.
-Nem lehet könnyű neked, amiket Perrie mesélt.~Rázta a fejét.
-Hát nem könnyű az biztos.~Mosolyodtam el.
-Most legalább egy kicsit megszabadulsz tőle.~Vigyorgott Gemma.
-Miért? Már elmentek?~Kérdeztem.
-Igen, hajnali 5-kor. Harry mondta, hogy hívjam fel, hogyha felébredtél mert a szabályokat elakarja mondani.~Vette elő a telefonját Gemma.
-Gemma.~Kezdtem de félbe szakított.
-Nyugodtan szólíthatsz Gem-nek.~Mosolygott rám.
-Engem pedig Pezznek.~Kacsintott.
-Rendben, akkor ti engem meg Madinek.~Olyan aranyosak, Harry után nagyon jól esik, hogy így viselkednek velem. Gemma felhívta Harryt, aki azt mondta, hogy hozza le a laptopját mert skypolni akar. Amint elérhető lett már hívott is minket.
-Szia Hazz.~Köszönt Gemma.
-Sziasztok.~Mosolygott majd rám nézett.
-Többiek?~Húzta fel a szemöldökét.
-Eleanor, Sophi, Violet.~Kiabált Gem. Violet? ki az a Violet? Nem sokkal később megjelentek a lépcső tetején, ráérősen lesétáltak majd leültek mellénk.
-Na szóval, a szabályok: 1. Senki nem szökhet meg.~Nézett azonnal rám.
                                      2. Tisztelettudóan, kedvesen beszéljetek Gemmával, ne feleseljetek.
                                      3. Amit Gemma mond azt csináljátok meg.~Bólintott bele a kamerába.
-Ennyi, mindenki értette amit mondtam?
-Igen.~Válaszolta mindenki kivéve engem.
-Madi?~Kérdezte.
-....Igen.~Motyogtam.
-Rendben, most mindenki menjen fel a szobájába kivéve Madit.
-Hazz mit aka...
-Menj fel Gemma!~Szólt rá. Egy szó nélkül felmentek az emeletre "kettesben" hagyva engem Harryvel.
-Jól vagy?
-Miért érdekel az téged?
-A kérdésemre válaszolj!~Mondta parancsolós hangon.
-Igen.~Sóhajtottam.
-Nem tudom meddig leszünk, itt de sietünk vissza.~Bólintottam. Minél előbb végezni akartam ezzel a beszélgetéssel. Harry nyitotta a száját, hogy mond valamit de a bejárati ajtót betörték és négy fekete ruhás pasas lépett be rajta. A szívem ijedten kalimpálni kezdett.
-Te vagy Madi?~Kérdezte az egyik fekete ruhás.
-I-Igen.~Nyögtem ki.
-Remek. Velünk jössz.~Mondta.
-Tessék?~Kérdeztem vissza.
-Na takarodjatok ki a házból.~Ordított Harry. Értetlenül néztek rám majd mellém sétáltak és a laptopra néztek.
-Áh Styles. Nyugi jó kezekben lesz, szórakozgatunk egy kicsit.~Húzott fel a kanapéról és a fenekemre tette kezeit, mire pofán csaptam. Felakartam szaladni az emeltre de az egyik barna hajú srác lefogott.
-Hagyjatok békén.~Sikítottam. Nem sokkal később a lányok jelentek meg a lépcső tetején.
-Engedjétek el.~Szaladt le a lépcsőn Gemma.
-Nem akarunk bántani senkit, csak a lány kell nekünk.~Mondta a fogvatartóm. 
-Na ide figyeljetek, vissza megyek és darabokra szedlek titeket ha nem tűntök el most azonnal.~Fortyogott Harry. 
-Mire ideérsz mi már az országban sem leszünk.~Nevetett az egyik. 


Gemma szemszöge:



Harry megtanított, hogy hogy kell használni a pisztolyt. Előkaptam és Madi fogvatartójára irányítottam.
-Ha nem dobod el azonnal azt a pisztolyt elvágom a lány torkát!~Húzott elő egy kést. Ha Madinek valami baja lesz Harry megöl.
-Engedjétek el.~Kiáltott Harry. Ahogy a laptopra néztem eléggé meglepődtem, Harryt sose láttam még ilyen idegesnek. Az a tekintet ahogy Madire nézett, a szemében az a féltés, nem mindennapi volt. A fegyvert letettem a földre.
-Jó kislány.~Vigyorgott a göndör és elvette a pisztolyom. 
-Csak Styles csaja kell a többi nem, menjünk.~Fordult hátra az egyik pasas.
-Nem vagyok a csaja.~Küzdött a barna hajú ellen aki még mindig a torkának szorította a kést. 
-Fogd be és maradj nyugton.~Rángatta meg a haját mire egy sikítás hagyta el a száját.
-Hagyjátok!~Hazz kétségbeesett hangja töltötte be a nappalit.


Madison szemszöge:


-Engedjetek el.~Vergődtem a barna karjai között.
-Azt mondtam, hogy fogd be.~Kiáltott rám és megpofozott.
-Hagyjátok békén.~Harry egyre mérgesebb lett.
-Na menjünk. Szia Styles.~Köszönt el a fogvatartóm.
-Engedjétek el őt! Azonnal.~Ordított.
-Itt te nem parancsolsz.~Vigyorgott majd az ajtó felé kezdett lökdösni.
-Még meg is fogja nekem köszönni, hogy megmentettem tőled.
   

12 megjegyzés:

  1. Eszméletlen jó lett! :) Remélem Hazz minél előbb kiszabadítja Madit.Siess a kövi résszel! Mikor hozod?

    VálaszTörlés
  2. Úristen.! na jó kik ezek a pasik? Annyira aranyos ,hogy Harry így aggódik Madiért. <3 Csodálatos rész lett a legjobb ,siess a kövivel. <3 Perfect.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Sikerult megint meglepned. Szekeny Madi,nem eleg neki,hogy Harry kedvesebb lett vele,de most megint egy bungo viszi el. Csovorbol vodorbe esik szegenyke. Remelem megussza es Harryvel jon ossze :) Ez a resz is mint a tobbi CSUCSSZUPER lett. Igy tovabb es az iroi palya is lehetseges :D Puszillak <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy sikerült meglepetést okoznom :) Harryt megváltoztatja az biztos :) Azért az túlzás, de köszönöm :) Puszii :*

      Törlés
  4. Szia! Tényleg remek lett és már alig várom a folytatást! Remélem, hogy Madit nem éri semmi baj és, hogy Hazz baby kiszabadítja! :)
    Kövit hamar!!! :)))

    VálaszTörlés
  5. Itt vagyooook:3:D
    Szóval eszméletlen rész lett! Nagyon nagyon tetszett és kíváncsian várom mi lesz a kövi részben. Legjobb gondolatom volt hogy rátaláltam erre a blogra:3 Eszméletlenül írsz!:3
    Na nem rabolom továbbra is az időd:)
    Siess a kövivel!:) Puszi Imádááás<33

    VálaszTörlés
  6. szia most találtam a bogod IMádom. :D siess a kövi résszel.. :)

    VálaszTörlés
  7. Ur isten :o tudsz meglepeteseket okozni, az egyszer biztos :) eszmeletlen jo lett, mikor hozod a kovit!?

    VálaszTörlés