Üdvözöllek

Üdvözöllek a blogon. Ha tetszik iratkozz fel, komizz és pipálj.

2014. augusztus 20., szerda

13/2 Szökés

Hi directioners, itt a második része a 13. fejezetnek.


Szökés



A repülőjegyemet nézegettem mikor neki mentem valakinek.
-Bocsánat.~Kértem elnézést. Megfogta a karom, nem néztem fel hanem a kezét kémleltem, ugyanaz a fekete gyűrű volt az ujján mint ami Niallén is van. Ijedten felnéztem és sajnos a sejtésem beigazolódott, Niall az. Gyorsan megfordultam ahol Zayn állt. A szívem ezerrel kalimpált a levegőt pedig gyorsan vettem. Oldalra fordultam és futni kezdtem, nem tettem meg csak pár lépést mikor Liamot láttam meg magammal szemben. A másik oldal felé kezdtem futni de Niall és Zayn elállták az utam. Egyre jobban úrrá lett rajtam a kétségbeesés. Valaki megfogta hátulról a vállam ijedten fordultam hátra mire Louissal néztem farkas szemet. Oldalra néztem és a szememmel megtaláltam a kijáratot. Gyorsan kikerültem Zaynt és a kijárat felé rohantam. Már közel voltam a célomhoz amikor Harry jött be az ajtón. Nagy fékezést hajtottam végre majd körbe néztem és valamerre elkezdtem futni. nem sokáig jutottam ugyanis Harry elkapott. Megpróbáltam felsikoltani de befogta a számat. A derekamnál fogva kezdett el húzni a kijárat felé.
-Ha egy hangot is kimersz adni azt nagyon megbánod.~Suttogta a fülembe, összekulcsolta a kezünket és gyors tempóban a kijárat felé húzott. Nem sokkal később csatlakoztak hozzánk a többiek is. A szememből megeredtek a könnyeim. Teljesen átvette a kétségbeesés és a félelem az uralmat rajtam. Semmi másra nem tudtam gondolni csak, hogy mit fogok ezért kapni. Nem elég, hogy megszöktem még tökön is rúgtam Harryt ezért tuti, hogy kinyír. A kocsinál észre vettem Ashtont, tőlünk nem messze pedig Lukeot. Amint észre vettek minket visszaindultak a nagy fekete furgon felé.

-Kérlek..engedj el.~Fogtam meg a kezét és próbáltam lefejteni az enyémről.
-Nyugodj meg.~Szólt rám kedvesen(?).
-Kérlek engedjetek el...kérlek.~A könnyeim megállíthatatlanul folytak. Minden remény elveszett belőlem.
-Nyugi.~Ölelte át a vállam Harry. Nagyon nem értem ezt a viselkedését, miért ilyen kedves velem most?
-Minden rendben?~Kérdezte Luke amikor a furgonhoz értünk. Harry bólintott majd segített beszállni a furgonba. Úgy remegtem mint a nyárfalevél, a könnyeimet nem lehetett megállítani. Harry leült az egyik oldalamra a másikra pedig Ashton.
-Nyugi.~Suttogta Ashton és magához ölelt. Szorosan bújtam hozzá, olyan jó volt végre megölelni valakit. Harry fújtatott egyet majd egy sóhajtás hagyta el a száját.
-Ha haza értünk kapsz nyugtatót.~Motyogta halkan Liam.
-Vagy büntetést.~Tette hozzá Harry, összerezzentem Ashton karjaiban.
-Harry.~Szólt rá Louis. 20 perc múlva visszaértünk a nagy házhoz. Kiszálltunk a furgonból és bementünk a házba. Liam hozott nekem nyugtatót és mondta, hogy feküdjek le egy kicsit.

14 megjegyzés:

  1. Uristen nagyon jo tobbet nem tudok mondani remelem azert a kovi hosszabb lesz *-*

    VálaszTörlés
  2. Uristen! *--* Ez a resz is eszmeletlen jo lett. Kivancsi vagyok Harry, hogy fog banni ezek utan Maddel. Siess a kovivel. ;) Mikor erkezik?

    VálaszTörlés
  3. mikoor lesz a kovi? ugy vároom :333 melesleg kicsinálta meg a desinged nekem is kellene desing segitség:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pénteken hozom a kövit :) Én csináltam, segítek :)

      Törlés
  4. Nagyon,nagyon jó lett. Eleinte azt hittem ezen a héten már nem is lesz folytatás és lám-lám már mára hoztad az izgalmakkal teli részt. És a pénteket már még jobban várom. :)

    VálaszTörlés
  5. Imadlak imadlak imadlak. Amugy szia
    Olyan jo lett ez a resz is *-* Alig varom a penteket.. Huu nem tudom hogy mit irjak... Szegeny Madi.. Harryt ugy tokon basznam (nem rosszra gondolni!!!) Àááá meghaltam..
    mes lettem. Imadlak es a blogid/blogjaidat is
    xx Amanda

    VálaszTörlés
  6. Sziaaaaaa*.*
    Ismételten nagyon-nagyon imádtam ezt a részt. /megintcsak történet bocsii:D/
    *Luca olvassa a sztorit*
    -Waa aaaa. Néz izgatottan majd olvassa tovább.
    *Anyaek nézik a Harry Pottert*
    -Megint?
    A sztori végén:
    -Mi?
    -Megint?
    -Aha :DDD
    amúgy nem hallották tőlem a filmet /hoppá/:DD
    Imádlak és nagyon várom a kövi részt*0*
    Puszii♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha :D Köszi :) én is imádlak, sietek :) Pusziiiiii <3 :*

      Törlés
  7. Omg. legjobb volt ismét . <3 Te soha nem okozol csalódást,nagyszerűen írsz! <3új részt hamar! I M Á D O M !

    VálaszTörlés