Üdvözöllek

Üdvözöllek a blogon. Ha tetszik iratkozz fel, komizz és pipálj.

2014. augusztus 7., csütörtök

9.rész. Bosszú

Hi directioners! Köszönöm a +7 feliratkozót, és a több mint 6 ezer megtekintést, ti vagytok a legjobbak *.*



Bosszú



Mi az, hogy nem Ashley Green?
-Az igazi nevem Ashley Horan. Niall Horan unokatestvére.~Vigyorgott előttünk. Nem hittem a fülemnek. Ez lehetetlen. Tuti, hogy valami vicc.
-Nem gondoltad volna mi?~Nézett rám Niall.
-Hát nem.~Nyögtem ki.
-Megkértük, hogy barátkozzon össze veled meg Eleanorral.~Mondta Zayn. Úgy pofán verném de annak megint én innám meg a levét.
-Akkor most mindnyájan bemutatkozunk.~Közölte Harry majd Liam felállt.
-Mint tudjátok én Liam James Payne vagyok. Harry egyik embere. Én és Niall szoktuk követni az áldozatokat. Figyeljük, hogy nehogy a rendőrségre menjen, hogy mit csinál és mindig értesítsük Harryt.~Mondta Liam és leült.
-Én Niall James Horan vagyok! Liam már elmondta, szóval nem ismétlem meg.~Niall visszaült majd felállt Zayn.
-Zayn Jawadd Malik. Én Harry embere vagyok. Leginkább a "harctéren" szoktam jeleskedni.
-Ohh végre én jövök.~Állt fel boldogan Louis.
-Louis William Tomlinson vagyok! Harry egyik legjobb, legcsodálatosabb, legszexibb.~Áradozott magáról mire Harry félbe szakította.
-A lényeget Louis.~Forgatta meg a szemét de azért mosolygott.
-Jah igen. Szóval Harry egyik legjobb embere vagyok! Az én dolgom, hogy az illetőről minden információt megtudjak, úgy ahogy rólatok is. Ashtonák pedig mindig ott segítenek ahol kell.~Ült vissza ő is a kanapéra.
-Szerintem mindnyájan tudjátok, hogy ki vagyok! Harold Edward Styles, én vagyok a banda vezér. Én irányítani szoktam a dolgokat, egyetlen egy lánynál volt az, hogy én figyeltem és az Madison volt.~Fejezte be a mondandóját és felváltva nézett ránk.
-Mesélsz Stephről?~Kérdeztem meg halkan. Harry állkapcsa és minden porcikája megfeszült.
-Nem. Nem vagytok rá méltóak, hogy meséljek róla, még a nevét se mondhatjátok ki. Hozzá képest egy kis senkik vagytok!~Köpte felénk a szavakat.
-Harry telefonja megcsörrent.
-Szia, mond.~Szólt bele a telefonba.
-Rendben megyünk.~Tette le. Felém fordult és felhúzott a kanapéról.
-Sajnálom.~Fogta meg a kezem és mélyen a szemembe nézett.
-Mit?~Kérdeztem értetlenül.
-Azt ami ez után következik.~Adott egy puszit az arcomra amin nagyon meglepődtem.
-Harry..szerintem ő inkább ne menjen.~Állt fel Louis.
-De..azt akarom, hogy lássa az utolsó percében azt, hogy ami az övé volt az most már az enyém.~Sötétült el a szeme. Mi van?
-Ezt Madison soha nem fogja neked megbocsájtani.~Állt fel Liam is.
-Örökre megutáltatod magad vele.~Csatlakozott Zayn.
-Nem érdekel. Nem jelent ő nekem olyan sokat.~Rántotta meg a vállát majd a kezemnél fogva kihúzott a kocsihoz.
-Harry hova megyünk?~Kérdeztem.
-Dolgunk van.~Nyomott be az autóba majd beszállt mellé és már mentünk is.
-Én miért kellek hozzá?
-Majd meglátod cica.~A szemei elszántan csillogtak.
-Harry? Miért mondták azt, hogy megfoglak utálni?~Kérdeztem idegesen.
-Oh fogd már be.~Rázta a fejét. Az út további részében csöndben maradtam. Már vagy egy fél órája elhagytuk a várost mikor leparkolt egy raktár előtt. Kiszállt és kihúzott engem is az autóból. Azonnal megcsapott a hideg levegő. Libabőrös lettem és Harryre néztem.
-Hol vagyunk?~Kérdeztem.
-A raktárnál.~Nyitotta ki az ajtót és belökött rajta.
-Finomabban nem lehetne?~Húztam fel a szemöldököm.
-Pofa be.~Szólt rám majd betessékelt még egy ajtón.
-Itt vagyunk.~Mondta és fejével a szoba hátsó részére bökött. Odakaptam a tekintettem és teljesen lefagytam.



Harry szemszöge:



Szüntelenül néztem az arcát ahogy azt a patkányt fürkészi. A tekintetéből; meglepődöttséget, haragot és szerelmet véltem felfedezni. Felhúztam a szemöldököm és kíváncsian vártam, hogy mit fog tenni. Csak állt ott egy helyben, mint akinek földbe gyökerezett a lába.
-Madison.~Szólítottam meg mire könnyes szemekkel elindult a megláncolt férfi felé. Elkaptam a karját és nem engedtem tovább menni. Rám nézett és értetlenül fürkészte arcom.
-Madi...szeretlek és mindig is szerettelek. Te vagy az életem szerelme.~Nyögte ki fájdalmak között. Ashtonék jól elverték. Hirtelen olyan méreg fogott el, hogy Madisont a hajánál fogva közelebb rántottam magamhoz és a pisztolyomat elővéve a fejéhez igazítottam.
-Harry.~Nyögte ki döbbenten a nevem.
-Te megölted azt az egy személyt aki nekem a világon a legfontosabb volt. Semmit nem ártott neked Steph, semmit, te még is megölted. Még csak esélyt sem adtál neki. Úgy igazságos ez a dolog, hogyha én is megölöm azt aki neked a legfontosabb.~Mondtam halkan de határozottan.
-Kérlek, ne bántsd őt.~Kérlelt Jamest. Ebben a percben nem érdekelt semmi, se Madison, se James csak is a bosszú. Felhúztam majd elsütöttem a fegyvert. Élettelenül esett össze a teste.
-Neeeeeeee.~Kiáltott és kezdett zokogásba.....

8 megjegyzés:

  1. Mi????? Nemááár!!!!! Siess a kövivel gyorsaaaannn!! Nemáááár :cccc *-----*

    VálaszTörlés
  2. Na ne! :(( Most komolyan hiper fantasztikus rész lett! <3 <3 Most komolyan megölted Madit?? mondd hogy nem. :)) nagyon tehetséges vagy várom az új részt. <33 meg fogsz ölni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!!! Sietek!! Madiből ennyi elég volt :D

      Törlés
  3. Tényleg ne Máaaaar.... Fantasztikus resz lett mint a tobbi. Szegeny Madi. Nem vartam volna,hogy megolod. Azt hittem szerti, vagy legalabb is valami kulonlegesebb erzelmi kotelek alakul ki naluk. De akkor most nincs csaja? Remelem nem Eleonour lesz a csak,mert O Louishoz illik,nem Harryhez. De akkor Ki? És milyen gonosz mar? Siess a kovetkezovel :D Rami

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. A későbbiekben kiderül, hogy mit érzett Madi iránt! :) Sietek a kövivel :)

      Törlés
  4. Unokatestvére? :O Azta *--* Megleptél Barbi Baba :P <3 Nagyon jól írsz *-* Imádom a blogodat :* Hamar köviiit <3 <3 :* :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aham unokatestvére :) Nem is számítottál rá gondolom :) Dodó kacsa <3 köszi :) sietek!!!!

      Törlés