Üdvözöllek

Üdvözöllek a blogon. Ha tetszik iratkozz fel, komizz és pipálj.

2014. július 12., szombat

Prológus



Ki gondolná ugye, hogy egy 16 éves lánynak van elég pénze arra, hogy egyedül fönt tartsa magát és a lakását. Ebben a mai világban ez már nem divat. Mindent anyuci vagy apuci pénzéből vesznek meg, de ez nekem nem adatott meg. A szüleim egy teljesen más világban élnek mint én. Őket csak a hatalom vágy és a hírnév élteti. Mindig is arra vágytak, hogy többre tartsák őket mint egy átlag embert, én nem ilyen vagyok. Semmiben nem különbözök egy átlag embertől, maximum a szám nagyobb. Elég nagyszájú lány vagyok, de hát ez van. A szüleim helyett ott vannak a barátaim. A legjobb barátokat mondhatom a magaménak. Jelenleg egy clubban dolgozom pultosként, ahol a barátnőm is dolgozott Eleanor, pár héttel ez előtt írt egy sms-t és azóta nem hallottam róla.

~Visszaemlékezés~ 


-Ashley kérsz kakaót?~Kiabáltam fel az emeltre.
-Igen.~Jött a válasz. Ki vettem a hűtőből egy tejes dobozt és leraktam a pultra. Előhalásztam két bögrét, és mind a kettőt tele öntöttem tejjel. Megfogtam és beraktam a mikroba. Beállítottam és elraktam a tejet a hűtőbe. Ebben a percben megszólalt a telefonom. Egy üzenetem érkezett. Besétáltam a nappaliba és felvettem a telefonom a kis asztalról. Megnyitottam az üzenetet.


Szia!
 Felmondtam a munkahelyen.
Egy ideig most nem fogunk
 tudni beszélni sajnálom.
Ne keressetek.
Szeretlek! xx El

-Ki az?~Jött le a lépcsőn Ash.
-El.~Néztem rá értetlenül.

~Visszaemlékezés vége~



2 megjegyzés:

  1. Drágalátos Herczeg Barbara! :* Valamivel jobb kedvem van mint volt, ugyhogy Flaisz Dóra jelentkezik :D Nagyon tetszik a prológus *.* És hamar hozd az első részt *--* :** <3 <3 Amugy eszméletlenül írsz! :O :33 :$$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dóra Flaisz!!! Nagyon köszönöm szépen, aranyos vagy. Holnap jön az 1.rész. :)

      Törlés