Üdvözöllek

Üdvözöllek a blogon. Ha tetszik iratkozz fel, komizz és pipálj.

2014. október 15., szerda

2.évad 4.fejezet. Chris




Chris


-Ébredj.~Pofozott meg valaki. Kinyitottam fáradt szemeimet és egy jóképű sráccal találtam szemben magam.





















-Gyere, valakik látni akarnak.~Rángatott fel. Alig bírtam megállni a lábamon, ha nem fogott volna biztos a földön kötök ki. Még nagyon kába voltam de ez őt kicsit sem érdekelte. Egy nagyobb helyiségbe rángatott be majd egy laptop elé vitt.
-Ő itt a VIP vendégünk egyben meglepetés emberünk is.~Vigyorgott mellettem a laptopba míg én majdnem elestem.
-Madi.~Döbbent meg Hazz.
-Harry.~Motyogtam.
-Mit csináltatok vele?~Ordított a kamerába Harry.
-Még semmit, csak kába a kloroformtól.~Mosolygott majd közelebb húzott magához.
-Engedjétek el.~Kérte őket Harry.
-Te tudsz ilyen is lenni? Mégis miért engedném el, ő az egyetlen fegyverem ellened.~Rángatott meg egy kicsit.
-Azonnal engedd el.~Kiabált.
-Nyugi Hazza vagy baja esik.~Csúsztatta kezét a nyakamra.
-Ha nem engeded el esküszöm, hogy kicsinállak és nem fog érdekelni, hogy a bátyám vagy.~Ütött a falba Hazz. Mi? A testvére?
-Ahhoz úgy is értesz. Apa is miattad halt meg és anya is.~Szorított fogásán. Harry miatt meghaltak a szüleik? Mi történt itt?
-Ez a mi ügyünk neki köze nincs hozzá. Engedd őt el.~Kérte.
-Nem engedem el. Ő az egyetlen olyan ember aki még jelent neked bármit is.~Köpte a szavakat.
-Végig nézheted ahogy szépen lassan tönkre teszem a kis barátnőcskédet.~Nevetett fel.
-Ne merj hozzá nyúlni vagy megöllek.~Fenyegetőzött Hazz. A hajamnál fogva maga felé fordította a fejemet és ajkait az enyémekre tapasztotta. Próbáltam ellenkezni de ilyen állapotban körülbelül az erőm egy hangyáéval volt egyenlő. Durván falta ajkaimat, már fájt. Mikor elszakadt tőlem a kamerába vigyorgott. Belenéztem és láttam Harry könnyes tekintetét. A szívem szakadt meg de nem tudtam mit tenni.



-Most pedig beszélgessünk egy kicsit.~Jött be a szobába.
-Mit akarsz?~Néztem fel rá.
-Beszélgetni. Harry mesélt neked a múltjától? Szerintem nem. Nem mondta el, hogy miket tett. Nem volt veled őszinte.~Ült le velem szembe.
-Nem biztos, hogy tudni akarom.~Ráztam a fejem.
-Ha nem akarod, hogy elmondjam akkor nem mondom.~Nézett rám.
-Még nem akarom.
-Rendben.~Állt fel és kiment a szobából. Jobb úgy, hogy nem tudom miket is tett Harry.


Harry szemszöge:


-Ezt nem hiszem el.~Vertem idegesen a falba.
-Nyugi Harry.~Tette kezét a vállamra Niall de leráztam onnan.
-Mi az, hogy nyugodjak meg? Elrabolták. Már megint. Miattam. Louisnak igaza volt.~Ordibáltam. 
-Harry nyugodj meg és találjunk ki valamit.
Leültem Louis mellé és vártam, hogy valaki mondjon egy okos ötletet. 
-Még ha meg is tudnánk, hogy hol vannak, nem tudnánk mennyien vannak és mennyire erősek.~Dőlt hátra Niall.
-Engem csak az érdekel, hogy hol van.~Morogtam.
-Harry nem mehetünk fejjel a falnak. Meg kell tudnunk mennyien vannak.~Nézett rám Louis.
-Rohadtul nem érdekel, hogy mennyien vannak. Majd ha már Madi itt lesz az ölelésemben akkor már érdekelni fog de addig nem. Louis találd meg őket.
-Mind meghalhatunk ha..
-Találd meg őket mielőtt baja lesz.~Emeltem fel a hangom. 
-Ne minket hibáztass azért mert te nem tudsz rá vigyázni. Mondtuk, hogy menjünk utána erre te csak annyit szóltál hozzá, hogy te vagy a főnök.~Emelte fel a hangját Louis is.
-Te mit tennél a helyemben ha Eleanort rabolnák el? Te először megszeretnéd tudni, hogy mennyien vannak meg minden apró részletet? Az plusz napok esetleg hetek. Az életéről van szó Louis. Tudom, hogy ezt is én basztam el, de nincs időm meg tudni mindent, mert ők képesek megölni.~Kiabáltam.
-Én is ki lenék ha ez Eleanorral történne de okosnak kell lennünk.~Ütögette meg a vállam.


Madi szemszöge: 


-Megjött a vacsi.~Jött be a kezében egy tálcával Chris. Letette elém de elfordítottam a fejem.
-Egyél. Harry biztos nem szeretné ha éhen halnál és én sem. Még nincs itt az ideje annak, hogy meghalj.~Simított végig az arcomon.
-Nem vagyok éhes.~Motyogtam.
-Itt hagyom. Hogyha megéhezel akkor egyél.~Állt fel és az ajtó felé indult.
-Chris.~Szóltam utána. 
-Igen?~Fordult felém.
-Miért kellek én neked?~Emeltem fel a fejem és a szemeibe néztem.
-Bosszút akarok állni. Másrészt pedig Harry elvette azt a személyt aki nekem a legfontosabb volt. Miatta halt meg Steph.

10 megjegyzés:

  1. Szuper lett. Várom a következőt. :)

    VálaszTörlés
  2. Tudom hogy nagy kérés de nem tudnád a fejezetek elé oda írni mikor jön aki mert így mindennap megnézem az oldalt és nincs új fejezetet és ez így szomojuú :C
    Am nagyon jól írsz és még régen belinkelted nekem az egyszerre kettőt de azt letörölted vagy mért nem tölti be az oldalt?
    Am ha még annyit meg tennél be linkeled a többi blogod ide a commentem alá
    Köszi egy névtelen

    VálaszTörlés
  3. Szia :D Persze oda írom :D Köszi <3 Nem volt nagy érdeklődés iránta ezért töröltem. http://hawaiitalalkozas.blogspot.hu/
    http://bandavezer.blogspot.hu/
    http://hirnev.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Wow... Nagyon jó rész lett siess a kövivel..:))pls.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett, úgy érzem, hogy érdekes részeket olvashatunk a folytatásban!! :))

    VálaszTörlés