Üdvözöllek

Üdvözöllek a blogon. Ha tetszik iratkozz fel, komizz és pipálj.

2014. október 31., péntek

2.évad 7.fejezet Régi emlékek


Régi emlékek



Mosolyogni azok szoktak akik boldogok....én viszont nem vagyok az. Egyáltalán mindek születtem meg? Ezért? Hogy szenvedjek? Miértelme van így az életemnek? Semmi. Ez nem élet.

Visszaemlékezés



-Ez nem élet. Nem lehet így élni.~Kiabáltam.

-Fejezd be. Találj értelmet az életednek.~Ráncigált meg Harry.
-Hogy találjak értelmet neki, hogyha nincs?~Keze az arcomon csattant.
-Miért élsz?~Ordított az arcomba.
-Semmiért.~Keze megint megtalálta az arcom.
-Miért élsz?~Kérdezte megint.
-Semmiért.~Kiabáltam Megint kaptam egy pofont.
-Miért élsz?~Rángatott meg.
-Nem tudom.~Sírtam. 
-Madi!~Emelte fel a fejem.
-Találj értelmet az életednek.

Visszaemlékezés vége


-Találj értelmet az életednek.
Hogy találjak értelmet neki? Könnyen mondja. 


Visszaemlékezés


-Te találtál az életednek értelmet?~Kérdeztem.
-Igen. Steph. Ő érte éltem. Ő volt az életem értelme.~Mosolygott.


Viszaemlékezés vége


Elmosolyodtam miközben egy könnycsepp gördült le az arcomon. Ha Harryre gondolok mindig Stephnél jukadok ki. Harrynek Steph jelentette és jelenti a mindent, az életet. Mindig is Steph lesz neki az első.



Harry szemszöge:



Az ágyamon ültem és néztem ki a fejemből.
-Madi.~Motyogtam. Annyira....hiányzik. Szeretem őt. Az életemnél is jobban szeretem őt. Olyan kemény voltam vele, annyiszor bántottam.


Visszaemlékezés



-Térj már észhez.~Kiabáltam.
-Hagyjál már.~Sírt.
-Soha nem leszel olyan jó mint Steph. Soha nem kellesz senkinek annyira mint Steph. Csak egy pótlék vagy.~Kiabáltam az arcába. 


Visszaemlékezés vége


Olyanokat vágtam a fejéhez amik nem igazak. Steph a múltam.....Madi a jelenem. 
Csak azt szeretném, hogy itt legyen velem. Hogy megölelhessem és, hogy elmondhassam neki mennyire szeretem. Hogy megóvhassam, hogy az ölemben aludjon el. Hogy érezzem a testét, az ajkait az enyémeken. Olyan nagy kérés ez? Ha kell szónélkül itt hagyom a bandát....csak kapjam őt vissza. Ő az enyém.


Madi szemszöge:


Visszaemlékezés


-A gondolataid nagyon egyeznek Stephével, sokszor úgy érzem mintha ő ülne mellettem és nem te.~Ajkai súrolták az enyémet.
-Én nem Steph vagyok.~Löktem el magamtól.
-Én nem szeretlek, én nem akarok veled lenni, nem Steph a nevem hanem Madison.~Köptem felé a szavakat.
-Igen sajnos.~Fordult meg.
-Akkor miért nem engedsz el? Ha te Stephet szereted akkor engem miért tartasz itt? Ha neked ő kell, akkor mit keresek én itt?~Kiabáltam.
-Steph meghalt. Ő már nem lehet velem. Van benned valami ami tisztára ugyan olyan mint Steph, de nem tudom, hogy mi.~Suttogta.
-Akkor miért vagy velem ilyen bunkó? Stephet szeretted nem? Ha látsz bennem valamit ami olyan mint Steph, akkor miért vagy velem ilyen?~Egy könnycsepp szaladt ki a szememből.
-...Ahogy te is mondtad...te nem vagy Steph.


Visszaemlékezés vége


Olyan sokszor elmondta, hogy Steph mennyivel jobb nálam. Mindig a tudtomra adta, hogy sose leszek neki annyira fontos mint Steph. 
Az ajtó egy nagy reccsenéssel betört. A szívem majd kiugrott a helyéről egy sikítás hagyta el a számat. Megláttam őt az ajtóban. Harryt. A szemeimbe megint könnyek gyűltek.
-Madi.~Suttogta.
-Harry.~Ugrottam fel és a karjaiba vetettem magam. 
-Annyira hiányoztál.~Ölelt szorosan magához.
-Te is nekem.~Mondtam sírva.
-Sajnálom Madi. Sajnálom, hogy megütöttelek. Szeretlek.~Fogta meg az arcom és nézett mélyen a szemembe.
-Nagyon szeretlek.~Mielőtt bármit mondhattam volna ajkait az enyémekre tapasztotta. Kétségbeesetten csókolt. Kezeit a derekamra rakta. Olyan jó volt végre a karjaiban lenni....még ha nem is sokáig. 
-Látom nagyon egymásba vagytok bolondulva.~Jött be az ajtón Chris. Harry elengedett és megfordult.
-Addig örülj amíg nem belezlek ki élve.~Morogta.
-Így kell bánni a bátyáddal?~Rázta a fejét.
-Mit akarsz?~Kérdezte mogorván Harry.
-Hát nem egy értelmű....téged tönkre tenni.
-Akkor miért Madit raboltad el?~Húzta fel a szemöldökét.
-Mert ő az egyetlen akivel bántani tudlak.~Sóhajtott Chris.
-Ki? Madi? Na ne röhögtess.~Nevette el magát. Chrissel egyszerre néztünk értetlenül Harryre.
-Madi nekem soha nem lesz olyan fontos mint Steph. Mikor értitek meg ezt? Mindenki azzal jön, hogy Madit bántsa. De miért? Szerintetek érdekel, hogy mi van vele vagy, hogy mi lesz? Én Stephet szeretem fogjátok már fel. Ez a cafka sose lesz olyan fontos nekem mint Steph.~Nem hittem a fülemnek. Dehát az előbb mondta, hogy....szeret. 



8 megjegyzés:

  1. Wow... Nagyon hiper gyorsan kövit!! Ez elképesztő rész lett:)) Nem bánnám ha még ma lenne rész;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Nagyon sietek :) Ohh...aranyos vagy, de nem hiszem, hogy lesz időm megírni :D

      Törlés
  2. Szia ! :) Ez valami nagyon királylett :D
    Amikor Harry megtalálta Madit és ahogy elmondta neki hogy mennyire szereti én komolya mondom elérzékenyültem,de utána ami utáaa volt....
    De nagyon nagyo nagyon várom a kövit .....és én se bánnam ha lenne
    mama kövi rész :) :)

    Puszi ♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Köszi <3
      De cuki vagy <3 :*
      Sietek :)
      Megpróbálom mára :D
      puszi :*
      xoxo Barbi

      Törlés
  3. Harry gondolom csak, azért mondta a végén azokat a súlyos szavakat, mert megakarja védeni Madi-t... Talán, azt hiszi, hogy ha elhiteti Chris-sel, hogy nem szereti Madison-t, akkor szabadon engedi a lányt.
    Nem tudom, de az biztos, hogy jó kis részt hoztál! :))

    VálaszTörlés
  4. Sziiia.Bocso hogy eddig nem komiztam de csak egy ket napja talaltam ra a blogodra.egyszeruen nagyszeru.tetszik rajta minden.a fejezet szeribten szuper lett csak igy tovabb varom a kovit.milyen idokozonkent szojtad hozni a reszeket? 1 het 2 het 3 nap?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Semmi baj :) Köszi <3 hetente 1-2 ahogy az időm enegdi :)

      Törlés