Üdvözöllek

Üdvözöllek a blogon. Ha tetszik iratkozz fel, komizz és pipálj.

2014. október 17., péntek

2.évad. 5.fejezet "hogyha a szemedbe nézek Stephet látom"

Hi directioners! Köszönöm a komikat és a feliratkozokat. :) Imádlak titeket <3
puszi
xoxo Barbi

"hogyha a szemedbe nézek Stephet látom"



-Te is szerelmes voltál Stephbe?~Döbbentem meg.
-Igen. Az egész egy buliban kezdődött. A haverokkal voltunk ott és megláttam őt. Már akkor nagyon megtetszett nekem. Elkértem a telefon számát, többször is randiztunk, aztán egy nap előbb haza értem a munkából. Hangokat hallottam az emeletről, felmentem és megláttam Stephet és Harryt. Dugtak.~Mosolyodott el fájdalmasan.
-Egy világ omlott össze bennem. Stephet elküldtem a picsába Harryvel együtt. Pár napra rá összejöttek és Steph mindennap hozzánk járt. El nem tudod képzelni, hogy milyen érzés lehetett. Harry miatt meghalt, Steph is és a szüleim is. Mindent elvett tőlem ami számított nekem...most rajtam a sor.
-Sajnálom.~Motyogtam és felálltam.
-Én sajnálom azt ami veled fog történni...de te vagy az egyetlen olyan személy akivel bántani tudom őt.~Simított végig az arcomon.
-Honnan tudod, hogy olyan fontos vagyok neki. Én nem úgy veszem észre.~Hajtottam le a fejem.
-Onnan, hogyha a szemedbe nézek Stephet látom, biztos vagyok benne, hogy erre ő is felfigyelt és mert mikor megtudta, hogy itt vagy elkezdett fenyegetőzni. Szeret téged és ez az egyetlen pont ahol megtudom sebezni. Sajnállak mert te nem ezt érdemelnéd.~Ment ki az ajtón.
-hogyha a szemedbe nézek Stephet látom, biztos vagyok benne, hogy erre ő is felfigyelt. Harry nem is szeret engem. Neki mindig is Steph volt az igazi és akárhogy is akarnám nem léphetnék a helyébe. Csak Stephet látja bennem és ezt ő is elmondta. Nem azért szeret aki vagyok hanem azért mert emlékeztetem valakire. Mostanában olyan aranyos volt velem, hogy azt hittem...talán...érez valamit irántam, de csak Steph érdekli. Az egészet csak én képzeltem be magamnak, hiszen megütött. Stephet soha nem ütötte volna meg....nem szeret engem.





Louis szemszöge:



-Mindenki itt van?~Kérdeztem hangosan mire mindenki bekussolt és rám figyelt.
-Madit elrabolták. Gondolom senkinek nem kell elmondanom, hogy ki is az a Madi de aki esetleg nem tudná. Körülbelül 1 hónapja rabolhattuk el, 16 éves barna haja van és barna szeme. Madi Harry barátnője és nem olyan barátnője mint a többi lány volt. Ő tényleg a barátnője akit Harry szeret és most bajban van. Harry testvére Chris elrabolta őt. Bosszút akar állni Harryn és megtalálta a legsebezhetőbb pontját...Madit. Van időnk kideríteni néhány részletet ugyanis szerintünk még egy darabig nem ölik meg őt, Chris azt akarja, hogy Harry szenvedjen szóval kínozni fogja....de nem Madit. Chris is szerelmes volt Stephbe és biztosak vagyunk benne, hogy az amit Harry felfedezett Madibe azt Chris is, ezért őt annyira nem bántaná. Azonban attól még sietnünk kell mert semmi nem biztos. Ha Chris bosszúvágya nagyobb mint a Steph iránt érzett szerelme akkor bármelyik percben megölheti Madit. Mindenki a leggyorsabb formáját hozva kezdje el a keresését, kutatást, információ szerzést. Maximum 2 napunk van megtudni az információkat. Ezen az akción az életetek is rajta múlik, mert ha addig nem tudjuk meg hányan vannak akkor nem fogjuk tudni, hogy mire számítsunk. Én kiderítem, hogy hol vannak a többi a ti dolgotok. Pénteken támadunk, de még elmondom a részleteket mikor már meg lesz a terv.~Fejeztem be a mondandómat.
-Harry miért nincs itt?~Kérdezte John.
-Harry nincs éppen a legjobb hangulatában. Úgy gondoltuk, hogy jobb lesz ha ő nem jön el.







-Harry?~Kérdeztem amint beléptem az ajtón.
-Még mindig nem jött haza.~Sóhajtott El.
-Nem lesz ez így jó!~Ültem le El mellé és nyomtam a szájára egy puszit.
-De ő most amúgy mit csinál azon kívűl, hogy nem jön haza?~Huppant le mellém Niall.
-Madit keresi.~Forgattam a szemem.
-Meglehet őt is érteni, de mindenki tudja, hogy így nem fogja megtalálni.~Nézett Niallre Eleanor.
-Én is megértem őt, hát én nem is tudom mit csinálnék ha téged rabolnának el.~Öleltem magamhoz Elt.
-De cuki vagy!~Nyomott egy puszit a számra. 
-Szerintetek bántani fogják Madit?~Kérdezte Pezz.
-Hát...nem tudom de remélem, hogy nem.~Ráztam a fejem.
-Én kinézem Chrisből.~Mondta Niall.
-Az a baj, hogy én is.~Sóhajtottam.
-Ha Chris bántja Madit Harry élve heréli ki.~Ült le mellénk Liam és Zayn is.
-Az biztos. Amúgy lehet, hogy Chris megfogja erőszakolni.~Mondtam.
-Akkor Harry nagyon ki lesz. Chrisre rossz jövő vár.~Rázta a fejét Zayn.
-Na de megyek én is, mert ki kell derítenem, hogy hol is van Madi.~Álltam fel.
-Mi meg megkeressük Harryt.~Álltak fel a többiek is.




-Hol a francba vagy?~Idegeskedtem.
-Amerikába.
-Hogy hol?~Szökött magasra a hangom.
-Ne hisztizz Louis tudom mit csinálok. Holnap vissza megyek és addigra kérem az információkat.~Tette le a telefont.
-Egyszer jössz haza Styles szétverlek.~Morogtam és eldobtam a telefont.
-Mit mondott?~Nyammogott teliszájjal Niall.
-Amerikában van.~Ültem le mellé.
-Mi? Minek?~Kérdezte Liam.
-Mert hülye az agyára.~Mondtam.
-Én megértem őt. Olyan nyugodt vagy Louis. A legjobb barátnőmről van szó te meg mintha egy idegen lenne.~Kiabált rám Eleanor.
-Fejezd be.~Néztem rá haragosan.
-Nem fejezem be. A legjobb barátomat elrabolták te meg ülsz itt és Niallel kajálsz röhögcsélsz meg társasozol. Emelt fel a segged és derítsd ki, hogy hol van, mert ha egy hajszála is meggörbül soha többet nem állok szóba veled.~Folytak a könnyei.
-Képzeld el, hogy azért röhögcsélek meg társasozok Niallel, hogy ez kicsit lenyugodjak, kikapcsolódjak és utána teljesen a munkámra tudjak figyelni mert ha nem kapcsolok ki egy kicsit akkor ezer más dologra gondolok közben. Rád, Harryre, a bandára és még sok másra. Szerinted nekem nem hiányzik Madi? Szerinted nem teszek meg mindent az ügy érdekében? Jobban tetszene ha éjjel nappal a gép előtt ülnék és semmire nem jutnék?~Ordítottam.


6 megjegyzés:

  1. Első komi!!:D
    Nagyon jó lett!!;D Csak rövid..;/ Siess a kövivel pls!!!;))))))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszi :) Hát igen nem vagyok a hosszú részek bajnoka :/ Sietek :)

      Törlés
  2. Megint csak nagyon jó rész lett, és ahogy látom/olvasom elég nagy a feszültség a srácoknál...
    Siess a kövivel!!! <3

    VálaszTörlés
  3. Szia, benne lennél egy, cserébe ha igen itt nálam válaszolj > http://hellbettydirectioner.blogspot.hu/

    VálaszTörlés