Üdvözöllek

Üdvözöllek a blogon. Ha tetszik iratkozz fel, komizz és pipálj.

2015. augusztus 12., szerda

3.Évad 8.Fejezet Daniell Shriver

Sajnálom, hogy nem hoztam eddig a részt, de erdélyben voltam, jobbikos táborban és ott nem volt wifi. De a lényeg, hogy itt a 3.évad 8.fejezete. Ha tetszik komizzatok, pipáljatok, és aki nem tette iratkozzon fel ha úgy látja. :)


Daniell Shriver




Mindenki a nappaliban beszélgetett, mikor egyszer csak megszólalt a csengő.
-Majd én kinyitom.~Szaladt az ajtóhoz Niall, nagy mosollyal az arcán. Azonban mikor kinyitotta az ajtót, arca azonnal komolyra változott.
-Mit akarsz?~Kérdezte kemény hangon.
-A kis tündéremhez jöttem.~Lépett be az ajtón Logan, ezáltal kicsit arrébb lökve Niallt.
-Áhh, itt is van.~Mosolyodott el, amint meglátott.
-Azzal a lendülettel ahogy jöttél, fordulhatsz is vissza.~Állt fel Louis és Niall mellé lépkedett.
-Kedvenc barátom.~Vigyorgott Logan.
-Nem vagyunk barátok.~Húzta el száját Loui gúnyosan.
-Milyen kár. Pedig mennyivel jobban járnátok.~Nézett körbe rajtunk.
-Tessék, láttad Madit, most már mehetsz.~Kellt fel Liam is.
-Na de srácok, ne legyetek ilyen udvariatlanok.~Mosolygott és felém kezdett közeledni.
-Szia szépségem.~Guggolt le elém. Kezeimet összefontam magam előtt és mérgesen néztem rá.
-Mit akarsz?
-Jajj, mi van ma veletek? Olyan kis pökhendiek vagytok.
-Ha itt valaki pökhendi az te vagy.~Morogtam.
-Bal lábbal kelltél vagy meg van?~Kérdezte felhúzott szemöldökkel, mire szikrázó szemekkel néztem rá.
-Semelyik, csak tudod undorodom a csótányoktól.~Mosolyodtam el gúnyosan, mindenki felnevetett körülöttem, még Logan is.
-Tudod, értékelem, hogy ilyen bátor vagy. De én a te helyedben kicsit vissza fognám a feleselőkémet, mert egy szó, egy mozdulat és az egész ház a levegőbe repül.
-Te most fenyegetsz engem? Biztos vagyok benne, hogy nem ölnél meg, hiszen én vagyok a híres Harry Styles szerelme.
-Csillagom pont, hogy ezért ölnélek meg.~Tárta szét a kezeit nagy vigyorral az arcán.
-Nem. Amennyire utáljátok Harryt, ez egy egészen béna húzás lenne, mivel ha engem megöltök, akkor mivel tartanád sakkban, hm?
-Okos. Meg kell hagyni, hogy igazán okos.~Mosolygott.
-Csak hülyeség. Felvilágosítalak, hogy jelenleg más szerelme van.
-Tessék?~Lepődtem meg.
-Styles, jelen pillanatban Portlandben tartózkodik, egy igazán csinos nőnek a társaságában, nevén szólítva Daniell Shriver. Van is róla egy képem. ~Vette elő a telefonját és pár kattintás után, az orrom alá nyomta.
-Nem hiszek neked.
-Miért nem mentek el Portlandbe megnézni?
-Na elég legyen ebből. Takarodj innen.~Kiabált Louis.
-Nem kell azonnal felkapni a vizet.~Fordult Loui felé.
-Szia szépségem.~Kacsintott majd elhagyta a házat. Felálltam a kanapéról és gyors léptekkel felmentem a szobámba.


Louis szemszöge:



Elővettem a telefonom és tárcsáztam Ashtont.
-Szia Loui.~Köszönt bele boldogan.
-Szia. Most azonnal el kell mennetek Portlandbe.
-Miért?
-Harry ott van. Ő ne vegye észre titeket. Derítsetek ki róla mindent. 
-Rendben. Tudsz címet?
-Nem. De lehet, hogy tudok mondani egy nevet. Daniell Shriver.
-Ha találunk valamit, szólok.~Ezzel le is tette a telefont.
-Louis.~Nézett rám Eleanor értetlen arccal.
-Tudnom kell....mert ha ezt megteszi Madivel....akkor ne jöjjön haza többet.


***

-Szia Harry. Ma itt volt Logan és mondott valamit. Nagyon remélem, hogy hazudott. Egy bizonyos Daniell Shriver-t említett. Bízok benned, bízok annyira a szerelmedben Madi iránt, hogy nem hiszem el amit mondott. Szia Harry.~Dobtam a telefont az ágyra. Beletúrtam a hajamba és az ablakhoz sétáltam. Amint kitekintettem rajta valaki kopogott az ajtón.
-Gyere.~Kiáltottam. Madi jelent meg az ajtóban, becsukta maga után és neki dőlt.
-Elmegyek Portlandbe.~Jelentette ki.
-Tessék?
-Louis. Tudnom kell..~Nézett rám szomorú tekintettel.
-Én is pont ugyanezt mondtam. Nem mehetsz.
-De Louis. 
-Madi! Elküldtem Ashtonékat. Ők hamarabb találnak valamit mint te.~Lehajtotta a fejét, sóhajtott egyet, majd újra rám nézett.
-Szóval te is elhiszed amit Logan mondott.
-Nem Madi, én nem..
-Nem. Louis. Nem kell magyarázkodnod, tényleg.~Mondta, majd sietősen elhagyta a szobát.
-A kurva életbe.~Szitkozódtam. 



Madi szemszöge:


Harry szobájába siettem és magamra zártam az ajtót. Könnyeimmel küszködve kezembe vettem a párnáját, magamhoz öleltem majd lefeküdtem az ágyra. 
Ha Louis is elhiszi...akkor szinte biztos. 
Harry elment, itt hagyott engem, talált egy lányt, aki nem én vagyok. 
Hogy lehetek ekkora idióta?
Én meg azt hittem, hogy majd vissza jön és....boldogok leszünk.
Istenem. 
Nem is értem saját magam. Hiszen a mi kapcsolatunk, már a kezdetektől fogva, halálra van ítélve. 
Hogy gondoltam ezt egyáltalán?
Én és Harry?! Pff...
Nem vagyunk összeillőek. Én nála csak Steph árnyéka voltam, sosem szeretett igazán. 
Most pedig talált egy lányt, és új életet kezdett vele. Én pedig...itt maradtam. 
Mit keresek még itt? Harry otthonában, már régen nem itt kéne lennem. Minimum 4 hónapja. 
Annyira nyilvánvaló. Elment, és egyszer sem hívta fel Louist, hogy mi van velem.
Sőt, azért se, hogy velük mi van. Nem is érdekli a legjobb barátja, a legjobb barátai akik éveken keresztül, hűségesen mellette voltak és segítettek neki mindenben.
Igaza volt Louisnak, egy szörnyetegnek nézem Harryt.


***


Chris szemszöge:


-Hogy mi?~Nem hittem a fülemnek.
-Még nem biztos, de..igazából, mindenki elhiszi.~Halkul el Gemma.
-Ezt most nem mondod komolyan? Harry itt hagyta Madit, tönkretette, és összejön egy másik csajjal?! Ez normális?
-...Chris. Ha kiderül, hogy ez tényleg igaz..Madi.
-Újra össze fog törni. Tudom.~Sóhajtottam.
-Aggódom. 
-Ha Harry tényleg megtette ezt...nem tudom mit mondjak.~Ráztam a fejem.
-Chris. Madinek szüksége van rád.~Nézett rám fájdalmas tekintettel, egy ideig néztem rá, majd bólintottam. 
-Beszélek Ivannal, aztán átmegyek.~Vettem fel a cipőmet.
-Köszönöm Chris.~Hálálkodott Gemma.
-Nem kell megköszönnöd.



Madi szemszöge:


-Madi.~Suttogott a fülembe kedves hangján Chris. Lassan kinyitottam szemeim, és megpillantottam mosolygó arcát.
-Szia. Hát te?~Kérdeztem rekedtes hangon és felültem az ágyon. Harry ágyán. Pont itt aludtam el? Remek.
-Gemma elmondta mi történt. Gondoltam jól jönne most egy kis fagyi.~Emelte fel kezében a fagyos dobozt mosolyogva. 
-Jajj Chris.~Mosolyogtam. -Te mindig tudod mire van szükségem.
-Ismerlek már. De akkor most nem fagyi lenne itt hanem Harry.
-Szerinted?~Néztem rá nagy, reményteli szemekkel.
-Madi. Én nem akarok ítélkezni, se megbántani téged, vagy elszomorítani.
-Chris. Csak mond.
-...Kinézem belőle. Nem mondom, hogy biztos, mert Logan se megbízható, de...hát nem is tudom. Kinézném, hogy megteszi, de ő csak két nőt szeretett életében, az egyik Steph a másik te voltál. Nem hiszem, hogy képes bele szeretni másba...szóval nem tudom mit higgyek.
-Szerintem igaz, és Louis szerint is. Ha belém bírt szeretni, akkor abba a nőbe is simán beleszerethetett.
-Madi. Harry életében annyi nő volt, mint égen a csillag, és ezek közül mégis csak kettőtöket szeretett. Biztos vagyok benne, hogy Harry nem szereti azt a csajt.
-Nem tudhatjuk biztosan Chris. Lassan 4 hónapja, hogy nem tudunk róla semmit, nem jelentkezett, nem érdeklődött, se felőlem se senki felől.
-Figyelj. Várjuk meg amíg Ashtonék találnak valamit, addig kár ezen rágódni.~Fogta meg a kezem.
-Oké.~Bólintottam.


***

Louis szemszöge:




A telefonom őrült hangja zökkentett ki gondolat menetemből. A képernyőre tekintettem és amint megláttam ki az, gyorsan fel is vettem.
-Szia.
-Szia Louis. Amit Logan mondott Harryvel kapcsolatban...

19 megjegyzés:

  1. Hogy merészelted itt abba hagyni???? Gyorsan hozd az új részt!! :>
    Imádom *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D Muszáj volt itt abba hagynom, nem bírtam ki :D
      Sietek :)
      Köszi <3

      Törlés
  2. Te te te
    Ne merészeld így hagyni most azonnal rakd ki a folytatást.
    Amugy nagyon jó lett siess a kövivel
    XxM

    VálaszTörlés
  3. :D
    Kiraknám én szívesen a folytatást de akkor ez a rész háttérbe szorulna.
    Köszi <3
    Sietek :)

    VálaszTörlés
  4. a francba. van egy olyan érzésem,hogy igaza volt Logan-nek. pedig nagyon nem akarom hogy az legyen. siess a következő résszel

    VálaszTörlés
  5. PONT ITT?????????????? Ez most komoly??? :'( jaj Istenem legyen már minden normális vagy Madi lépjen túl vagy legyen Harry szemszöge ,annyira hiányzik már:(♥♥
    Na mindegy...nagyon jó lett ez a rész bár neheztelek rád mert mindig a legjobbnál hagyos abba:'D:/♡ de attól még siess a következővel:))♥♥♥♥♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeeeeen pont itt :D <3
      Már csak pár rész és kiderül, hogy Madi és Harry, hogy dönt :D
      Köszi <3
      Ne haragudj <3 <3 *-*
      Sietek <3 :)

      Törlés
  6. Imádooooooom! Siess a kövivel!!! :-D
    Puszi: Aria.D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii, örülök <3 <3
      Sietek <3
      puszi :*

      xoxo Barbi

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Pont most hagyod abba? Mikkor lesz a kövi?? <3 <3

    VálaszTörlés
  9. Mért itt hagytad abba? :'((
    Remélem nem igaz amit Logan mondot!
    Már nekem is nagyon hianyzik Harry..remelem minden rendben
    lesz mar es Harry vissza tér :D
    NAGYON IMADOM ezt a blogot *-*
    Kerlek siess a kovivel....<3
    Puszi Fanni♡♥♥♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Késztetést éreztem hogy itt hagyjam abba :D
      18.-án kiderül :D <3
      Harry most már nem sokára vissza kerül a főszereplők soraiba :D
      Köszönöm <3 <3 Én meg téged <3
      Sietek <3
      Puzsi :*

      xoxo Barbi

      Törlés
  10. Van egy kis meglepetésed nálam :> http://changeyourlife-harryandbethany.blogspot.ro/2015/08/elso-dijam.html

    VálaszTörlés
  11. Ne maaaaar. Nem lehet itt abbahagyni. Én ebbe belefogok pusztulni ha nem tudom meg hogy igaz-e vagy sem. :((
    Hogyha Harry ezt tette Madi-vel akkor kiherelem.
    Amúgy fantasztikusan írsz, örülök hogy találtam ezt a blogot.
    Várom a kovetkezot:Caroline xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De cuki vagy <3
      Köszönöm <3
      Én is örülök, hogy olvasod a blogom :)
      Ma jön a következő rész :)
      Pusziii :*

      xoxo Barbi

      Törlés